brunstgnägg Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 Är det någon som vet vart man kan hitta ett filmklipp som föreställer Myrornas Krig som brukar gå på TV när man inte kan få in någon signal. Behöver ett sånt klipp till ett filmklipp jag håller på med. Länka helst direkt till filmklippet. Filmklippet ska täcka hela skärmen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 Vassegod =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
brunstgnägg Skrivet 27 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 1. Jag snackar heltäckande, inte filmat från TVn. 2. Jag menade filmfiler i stil men .mpg och .wmv eller något sånt, inge jävla Youtube-skit. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 (redigerad) 1. Jag snackar heltäckande, inte filmat från TVn. 2. Jag menade filmfiler i stil men .mpg och .wmv eller något sånt, inge jävla Youtube-skit. Säg det från början då, så slipper du vara så onödigt otrevlig.. Redigerad 27 mars, 2008 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
brunstgnägg Skrivet 27 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Förlåt att jag finns... Jag brukar vanligtvis prata med så få ord som möjligt och hoppas att folk förstår ändå, men nu gjorde du visst inte det... Ge mig bara länken till en filmfil så blir det inga mer otrevligheter från min sida, dvs jag lovar att prata med fler ord per mening så att jag blir förstådd i fortsättningen. Och kom ihåg, HÖGUPPLÖST FILMFIL I FULLSKÄRM! Inge Youtube-skit eller lågupplöst som är filmat med kamera. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Haha, vilken kille! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 (redigerad) NVM Redigerad 27 mars, 2008 av Yukoai Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Jag gör ett klipp åt dig om du säger att Vice är söt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
brunstgnägg Skrivet 27 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Ok då, *suck*! Detta kanske inte är min stil men: Vice är söt Så, kan jag få klippet nu?! 1 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 HAHAHAHAHAHA ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
brunstgnägg Skrivet 27 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 HAHAHAHAHAHA ! Hahahahaha, väldigt roligt Godfather tvingade mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Hahahahaha, väldigt roligt Godfather tvingade mig HAHAHA Hur fan kan han tvinga dig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
brunstgnägg Skrivet 27 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 HAHAHA Hur fan kan han tvinga dig? Han sa att han skulle fixa mig klippet om jag sa att Vice var söt, vilket jag tog som ett tvång från hans sida. Jag vill faktiskt åt det klippet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Han sa att han skulle fixa mig klippet om jag sa att Vice var söt, vilket jag tog som ett tvång från hans sida. Jag vill faktiskt åt det klippet. Är du en sån här homosexuell? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Här har du. http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/files/909_Untitled.avi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
brunstgnägg Skrivet 27 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Är du en sån här homosexuell? Näe, men Godfather tvingade mig att skriva det där!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Näe, men Godfather tvingade mig att skriva det där!!!! Ja, han hotade dig nästan med pistol. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Hahaha, detta var ju hur kul som helst... Ibland får ni till såndär perfekt, fulländad vardagshumor, underbart. Hahahaha Du är oxå gullig brunstgnägg. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
brunstgnägg Skrivet 27 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Äntligen efter flera timmars tjat! Tack så mycket! Äntligen efter flera timmars tjat! Tack så mycket! Flera timmars tjat till ingen nytta! Jag repeterar åter igen: JAG ÄR INTE GAY!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Äntligen efter flera timmars tjat! Tack så mycket! Flera timmars tjat till ingen nytta! Jag repeterar åter igen: JAG ÄR INTE GAY!!!!! Så mitt klipp dög inte? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts