Gof Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 Wergild Here it finally is, there have been lots of delays during the making of this video and as a result we have lost many stunts. Godfather was editing another version of the video but his motherboard broke so he couldn't continue The editing was always a bit of a long shot, I never really knew if I would be capable of editing to a song like that. But all the guys said it was a good idea and was different from anything else latley. Hopefully you will agree with me when I say I think I pulled it off :cc_detective: Stunters: DareDevilX Ghost Godfather RochePeach TacoJoe Wheelman101 Guest Stunter: Killamarci XQ .mkv : Coming Soon HQ: Filefront MQ: Filefront LQ: Coming Soon Streaming: Coming soon, but we'd rather you'd download it you lazy gits More links and such will be uploaded soon, any mirrors would be greatley appreciated Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 WOOOHOO DOWNLOADING :wooot: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 Bump. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 Den här filmen är totalt jävla grym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 Gillade verkligen introt och stunten. Lite överredigerad film, men annars var det finnemang. Favoritstuntet var utan tvekan dubbelgrinden med freeway. Ser alla gånger en halvbra VC-film än en SA-film, men denna var sevärd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 No doubt, this vid get's the price as the best SA vid of 2008. Postar min rewiw senare, men som ni säkert märkte så älskar jag den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Vad gör just den här filmen så bra? Jag kollar inte på stuntfilmer knappt alls längre. Bara när apb eller gof länkar något de gjort. Tycker inte denna ser så mycket bättre ut än allt annat som bajsas ut på GTAS. Jag vet att det är en, även jämförelsevis, bra film. Men vad gör denna så bra? Det luktar grupptrycks-hype om allas omdömmen, tyvärr. Jag var med när TMS och XSA blev stora och märker av en liknande hype med GLS nu. De är lite vassare än övriga just nu, så då blir alla på GTAS helt galna. När det gäller GTAS kan man även dra alla över en kamm. Där tycker nämligen alla likadant, passar man inte in och tycker som de andra är man helt enkelt fråntagen allt vad respekt och vänskaplighet heter. Jag säger inte att den är dålig, tvärtom, men jag tycker mig ha sett bättre filmer än denna, eller i alla fall likvärda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 För tråden uppåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts