Danne Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 Mit max payne funkar inte. Instalitionen går perfekt jag kan komma in till max payne men när jag startar spelet så laddar det mindre än halva laddningen så kommer jag till backa till skrivbordet. Jag har windows xp. :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 Du har väl Bränt spelet..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 troligen jag har bränd och den funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2003 Så var det för en kompis till mig, han hade bränt det och det laddade och sen kom han tillbaka till skrivbordet.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 1 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2003 Men du måste ladda ner patchen till spelet...testa att leta i www.maxpaynehq.com men jag vet inte om de har den. Ladda så klart ner den senaste! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts