Speeder Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload9/truckfire1.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 Var tankade du modden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 28 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 på gta3hq det inkluderar en installer så det är inget strul installera bara i gta3 mappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 Det kommer ju eld ur alla avgasrör då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 28 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 Varför står där "car health"? Kan man bara köra bilar en viss tid innan de sprängs eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 Varför står där "car health"? Kan man bara köra bilar en viss tid innan de sprängs eller? herregud... det betyder hur skadad bilen é Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 1 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2003 jag har moddat med en speedometer och damage meter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 1 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2003 herregud... det betyder hur skadad bilen é Jag undrade om elden ur avgasrören skulle påverka bilen, det var därför jag frågade varför det stod car health Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 Vad för bensin använder du ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 2 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 Ja eller bensin är det inte. Jag använder tändvätska, går som bara den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 Laddade du ner hastighetsmätaren på GTA3hq också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 Detvar ganska stro bild... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 3 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2003 Laddade du ner hastighetsmätaren på GTA3hq också? Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts