Tigerr Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 jag kommer lätt köpa gta på natten då när det släpps. tycker att detta kan bli den officiella topicen för tips om uppladdning och sådär. min kväll: köpa något lättare godis, typ salt & blandat. köpa några red bull. städa vardagsrummet så det blir riktigt fint och göra iordning fåtöljerna med kuddar och täcken och så. när allting är bra hemma drar jag på mina mjukisbyxor och tar bilen in i stan. parkerar på nån parkering nära affären och går sen fram till kön och ställer mig. kanske pratar med någon där eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 jag kommer lätt köpa gta på natten då när det släpps. tycker att detta kan bli den officiella topicen för tips om uppladdning och sådär. min kväll: köpa något lättare godis, typ salt & blandat. köpa några red bull. städa vardagsrummet så det blir riktigt fint och göra iordning fåtöljerna med kuddar och täcken och så. när allting är bra hemma drar jag på mina mjukisbyxor och tar bilen in i stan. parkerar på nån parkering nära affären och går sen fram till kön och ställer mig. kanske pratar med någon där eller nått. Kommer själv att gå till posten som ligger inne i ICA för att hämta ut mitt lilla paket. Det blir sedan att köpa godis och några öl samt den klassiska gta-drycken för mig; Jolt Cola! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 "Älskling, inga samtal." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Så fort jag får sms:et att den finns så går jag och hämtar ut på posten. Sjukanmäler mig resten av dagen från skolan, köper två små pepsis och spelar hela dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 25 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Så fort jag får sms:et att den finns så går jag och hämtar ut på posten. Sjukanmäler mig resten av dagen från skolan, köper två små pepsis och spelar hela dagen. gå in på posten.se och sök kollit där med jämna mellanrum också. smsaviseringen kan ju ta lite tid ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hubert Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 E d nån som vet omEBGAMES har nattöppet ==`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 25 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 E d nån som vet omEBGAMES har nattöppet ==`? det kan nog vara olika beroende på vart du bor. här i malmö kommer dom ha nattöppet i nån butik vet jag. lättaste är att bara gå in till dom och fråga. jag har varit inne och pratat med anställda på både GAME och EB Games. ingen av dom visste hur dom kommer ha nattöppet. skiljer mellan olika butiker. info skulle dom ringa eller mejla ut till alla som förhandsbokat typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hubert Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Får väl ringa dit imorn och fråga--.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 Ni som gillar Jolt, kör med Mountain Dew istället. Innehåller också kaffein men är dubbelt så gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 Jag har inga planer, jag går till butiken på release datumet och om det inte finns några kvar så får jag vänta tills dem får in nya. Skulle inte spela så stor roll om jag inte får det på realeasen, jag kan vänta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 Jag börjar skolan 13:10 den dagen, så jag åker in till stan och hämtar ut spelet så fort jag kan, sen åker jag till skolan (två lektioner, kan lika gärna dra dit). Efter skolan köper jag två liter cola, åker hem och lirar hela dagen. Det enda som kommer vara jobbigt är att jag måste ha hyperkoll på vart jag har spelet hela tiden. Försvinner det ur min syn i ens en sekund kommer jag bli rädd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferhat Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 Jag har förbokat den redan Kan bara gå till EBgames på morgon kl.10 (29/4) och hämta den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 asså, e det ingen som kommer gå på NATTöppet mer än jag här??? och då är det natten till den 29e asså,så du får det tidigare.. ochså skiter man bara i dagen efter i skolan lixom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 Jag har förhandsbokat det så det blir inget nattöppet för mig. Måste hur som helst köpa mig en PS3 samma dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 Kan inte dricka något kaffein. Kreatin och kaffein är inte någon bra kombination. =) Själv väntar jag tills dom släpper den på PC(?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 26 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 Cyprez och Ferhat - jo förhandsboka är ju bra. det ska jag också göra. men nattöppet handlar om hela kännslan att stå och vänta på något man har väntat några år på.^-^ att få spelet så fort det börjar säljas i affärerna. gjorde det med san andreas och det vart skön stämning sådär i kön. bättre än julafton! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 Cyprez och Ferhat - jo förhandsboka är ju bra. det ska jag också göra. men nattöppet handlar om hela kännslan att stå och vänta på något man har väntat några år på.^-^ att få spelet så fort det börjar säljas i affärerna. gjorde det med san andreas och det vart skön stämning sådär i kön. bättre än julafton! Mjo, det är faktiskt sant. Kommer ihåg att jag sprang tog bussen hem och sprang från busstationen för att få spela det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 Har faktiskt varit lite sugen på att gå till Game på natten. Men sen ska man ta sig hem också (bor 4 mil därifrån) och orka upp till skolan dagen efter. Så därför blev det att beställa från GameShop. Efter skolan så blir det godis på Pressbyrån, bussen hem, gå till Posten och hämta spelet. Sen skynda sig hem och mysa hela kvällen långt in på natten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 26 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 Har faktiskt varit lite sugen på att gå till Game på natten. Men sen ska man ta sig hem också (bor 4 mil därifrån) och orka upp till skolan dagen efter. Så därför blev det att beställa från GameShop. Efter skolan så blir det godis på Pressbyrån, bussen hem, gå till Posten och hämta spelet. Sen skynda sig hem och mysa hela kvällen långt in på natten. skola och utbildning är överskattat! det är iofs lite jobbigt att man inte är ledig dagen efter. kunde inte få ledigt på jobb. och om jag sjukanmäler mig ska dom ha sjukintyg från första dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hallis Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 skola och utbildning är överskattat! det är iofs lite jobbigt att man inte är ledig dagen efter. kunde inte få ledigt på jobb. och om jag sjukanmäler mig ska dom ha sjukintyg från första dagen. Haha helt rätt, men just nu är man arbetslös, men när gta kommer, då är jobbet också överskattat, så då kan jag sitta o lira ända fram tills nästa gta kommer ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts