VickeX Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Freeeway-stoppies är sjukt mycket lurigare i SA än i VC.. Vad spelar du Vicke? SA. VC laggar typ. Har inte det heller. Kan inte stunta i det heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Hmm. Jag ska se om jag kan komma på något åt dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Hmm. Jag ska se om jag kan komma på något åt dig. Hur mycket ni proffs än kommer på åt mig så kommer jag aldrig klara det. Så det är lungt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Okej, jag tar tillbaka det där. Att göra stoppies med Freeway i SA är skitsvårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Okej, jag tar tillbaka det där. Att göra stoppies med Freeway i SA är skitsvårt. Det jag menade med "Hur mycket ni proffs än kommer på åt mig så kommer jag aldrig klara det. Så det är lungt." var att jag inte tycker att ni ska slösa tid på mig, då jag förmodligen ändå kommer att svika er ändå och inte klara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 31 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Låt oss säga såhär: En stoppie kan vara en meter, en rail kan grindas en meter. Det behöver inte vara jättelånga saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Låt oss säga såhär: En stoppie kan vara en meter, en rail kan grindas en meter. Det behöver inte vara jättelånga saker I cant do it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 4 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 Fan jag har inget och kommer troligen inte heller att landa något idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 Fan jag har inget och kommer troligen inte heller att landa något idag. Landa något, annars får du med mig att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2008 Haha. Ingen landade någonting och båda är automatiskt diskade. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 7 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2008 Haha. Ingen landade någonting och båda är automatiskt diskade. Eller? Japp. VickeX och MaCi är automatiskt diskvalificerade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2008 Fan vad det här floppar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts