Ma__Cipriani Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 (redigerad) VickeX vs MaCi Utför den bästa "stoppie2grind" med en Freeway, ej ledgegrinds i valfritt spel. Lycka till Ni har 1 vecka på er från och med idag att utföra denna utmaning, utför i valfritt spel. (Tisdag den 1 APRIL) Redigerad 28 mars, 2008 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Knepig, kan bli dåligt eller hur bra som helst. Upp till er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Jag vet att du, MaCi, är minst sagt kapabel till att klara av denna och de andra utmaningarna. Men jag tycker att de är lite för specifika och krävande för GTAsajten. - Bara en tanke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 (redigerad) Du menar tisdagen den 1 april? Går väll inte att göra stoppie med freeway också eller? Redigerad 27 mars, 2008 av R8N Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Du menar tisdagen den 1 april? Går väll inte att göra stoppie med freeway också eller? går visst, fall lite från ett högre tak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 27 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 (redigerad) Jag vet att du, MaCi, är minst sagt kapabel till att klara av denna och de andra utmaningarna. Men jag tycker att de är lite för specifika och krävande för GTAsajten. - Bara en tanke. Må hända, men det är svårt att hitta roliga utmaningar som inte är så att säga "gamla", typ "bästa p2b'n" eller "snyggaste bilstuntet" och det känns som om denna utmaning är rätt lätt eftersom längden på grinden inte spelar någon roll. Däremot kommer jag att höja svårighetsgraden ytterligare när vi lottar nya matcher. Fattar precis vad du menar , men jag kan inte göra så mycket mer nu. Till utmaningen; det känns svårt i SA medans VC känns lite lättare. Men jag kör nog i SA för jag har precis hittat ett skitkul stunt Redigerad 27 mars, 2008 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 går visst, fall lite från ett högre tak Jo tänkte på det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Jag kanske inte ska lägga mig i, men jag tycker ni gör det lite för svårt för deltagarna. Ni bör inte ha challenges som kräver att de ska kunna en viss metod eller liknande, bättre att ha utmaningar som t.ex. en combo på en viss plats, alltså något mer öppet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Jag kanske inte ska lägga mig i, men jag tycker ni gör det lite för svårt för deltagarna. Ni bör inte ha challenges som kräver att de ska kunna en viss metod eller liknande, bättre att ha utmaningar som t.ex. en combo på en viss plats, alltså något mer öppet. Instämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 (redigerad) Instämmer. Jag kan iaf med 100% säkerhet lova att jag inte ens kommer att landa ett stunt. Redigerad 27 mars, 2008 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Eller åtminstone låta deltagarna använda valfritt fordon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 28 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Vaafaan..jag som hade suttit och planerat och tänkt så det rykte ur öronen Nu tänker jag säga mitt: I år må det ha blivit svåra utmaningar, men nästa gång får väl någon annan hålla i det. Personligen tycker jag att men borde få mycket frihet med vissa små begränsningar. De är inte översvåra, vafan Viktor! Ska jag komma förbi och hjälpa dig att hitta något, det är inte kul om man inte får något stunt att mäta sig med (Han bor bara 200 meter från mig ) Nejmen seriöst, det är inte säkert jag landar något heller. Det känns bara så tråkigt om det är FÖR fritt, det kan bli svårt att jämföra stuntsen då. Hursomhelst, postar sista matchen nu, och den som gnäller på att det är en för svår utmaning där rycker jag kuken av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Vaafaan..jag som hade suttit och planerat och tänkt så det rykte ur öronen Nu tänker jag säga mitt: I år må det ha blivit svåra utmaningar, men nästa gång får väl någon annan hålla i det. Personligen tycker jag att men borde få mycket frihet med vissa små begränsningar. De är inte översvåra, vafan Viktor! Ska jag komma förbi och hjälpa dig att hitta något, det är inte kul om man inte får något stunt att mäta sig med (Han bor bara 200 meter från mig ) Nejmen seriöst, det är inte säkert jag landar något heller. Det känns bara så tråkigt om det är FÖR fritt, det kan bli svårt att jämföra stuntsen då. Hursomhelst, postar sista matchen nu, och den som gnäller på att det är en för svår utmaning där rycker jag kuken av Svårare än om det inte finns några stunt att jämföra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 28 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 (redigerad) Men lugna pungen.. SÅ svårt SKA det inte vara att utföra en sådan utmaning, man BEHÖVER inte landa värsta DeathCobra-bump2looooongstoppie2looongrail.rep. Nu lugnar vi ner oss och ser vad som händer. Redigerad 28 mars, 2008 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Du glömmer att det här inte är en stuntingcommunity.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 28 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Du glömmer att det här inte är en stuntingcommunity.. You got a point dude.. Det har jag faktiskt aldrig tänkt på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 You got a point dude.. Det har jag faktiskt aldrig tänkt på Kaching. Nu har du tänkt på det och får 1000 simdaler. Seriously. Det här är inte ett stuntingforum och av dom som anmäler sig först är en hel del av dom bara med för skojs skull, och kanske inte kan mycket alls. Som jag. Kan väl en del, men att ta med alla sorters own-stunt i första omgången är att ta i. Kan väl bli svårare och svårare desto längre in i tävlingen det blir? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 29 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Men jag hoppas väl att du kommer med ett stunt iallafall? Snälla, annars gör inte jag det heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 går visst, fall lite från ett högre tak Går väl inte alls? Men jag hoppas väl att du kommer med ett stunt iallafall? Snälla, annars gör inte jag det heller. Jag KAN helt enkelt inte bidra, då det inte går eftersom att det där det där jävla "freewayonly-pro-stoppie-to-grind". Går inte ens att göra nån stoppie med en freeway. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 (redigerad) Freeeway-stoppies är sjukt mycket lurigare i SA än i VC.. Vad spelar du Vicke? Redigerad 29 mars, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts