BigBear Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Björn Gustafsson var fan klockren Synd bara att det troligen bara var svenskarna som förstod humorn, men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 (redigerad) Björn Gustafsson var fan klockren Synd bara att det troligen bara var svenskarna som förstod humorn, men ändå Haha fan vad jag skrattade när man såg honom stå där och se dum ut. Redigerad 24 maj, 2008 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 [youtube-old]ZpCdvuQp7cI[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Sébastien Tellier är ju den givna vinnaren! Han intervjuades på Kobra härom veckan, skön snubbe. Bidraget: [youtube-old]Vz58Hw9hldw[/youtube-old] Ska dricka öl och kolla på festivalen ikväll med några vänner, tradition Håller verkligen med, synd bara att bidraget lät rätt kasst live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 (redigerad) Björn Gustafsson var fan klockren Synd bara att det troligen bara var svenskarna som förstod humorn, men ändå Haha fan vad jag skrattade när man såg honom stå där och se dum ut. Jag tycker att Björn Gustavsson's medverkan var förjävlig. Jag förutsåg allt vad han skulle säga och göra, och det blev precis så också. "And twelve points to sweden" blabla. Han skämde ut sig för hela europa och kastade ett täcke av skam över hela Sverige. Det är iaf så jag ser på det. Jag förstår inte att vi i Sverige lät honom göra det. Ryssland vann! En bra låt. Nästa år så ska jag till Ryssland, för att se på ESC 09, och träffa min gode ryske vänn. Haha, märkte nyss detta: Romania - Nico and Vlad - Pe-o Margine De Lume Redigerad 25 maj, 2008 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 "And twelve points to sweden" blabla. Har redan blivit gjort, förra årets gubbe från Polen sa nämligen "And twelve points go to... Poland. No, ha ha, I am just kidding". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Har redan blivit gjort, förra årets gubbe från Polen sa nämligen "And twelve points go to... Poland. No, ha ha, I am just kidding". Jag vet. Men jag menade att jag kände mig säker på att Björn skulle säga det ändå, även om det redan var gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 VEm nvann? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 De som tycker att Björn Gustafsson skämde ut Sverige tar ju det hela på för stort allvar. Vad är det för tävling egentligen? En massa skitlåtar spelas upp och sen ska man rösta på närmsta land. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Jag tyckte då Björn var mycket mer avslappnad än alla stela figurer som hela tiden ska berömma värdlandet. Han drog sitt skämt som för övrigt inga förutom vi svenska förstog, men ändå. Roligare än att se Anna Book eller någon annan sitta där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Björn var ju för rolig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 (redigerad) [youtube-old]ZpCdvuQp7cI[/youtube-old] Haha! Jag tycker att Björn Gustavsson's medverkan var förjävlig. Jag förutsåg allt vad han skulle säga och göra, och det blev precis så också. "And twelve points to sweden" blabla. Han skämde ut sig för hela europa och kastade ett täcke av skam över hela Sverige. Det är iaf så jag ser på det. Jag förstår inte att vi i Sverige lät honom göra det. Äsch. Som om någon utifrån bryr sig. Redigerad 25 maj, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Äsch. Som om någon utifrån bryr sig. Förmodligen inte. Men jag tycker ändå att det var lite trist att Björn skulle få "äran". Jag tycker inte han är rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Förmodligen inte. Men jag tycker ändå att det var lite trist att Björn skulle få "äran". Jag tycker inte han är rolig. Men det kanske andra tycker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Men det kanske andra tycker Jo, jag vet. Men jag har inte påstått någonting annat heller. Eller har jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Jo, jag vet. Men jag har inte påstått någonting annat heller. Eller har jag? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 (redigerad) Jag tycker att Björn Gustavsson's medverkan var förjävlig. Jag förutsåg allt vad han skulle säga och göra, och det blev precis så också. "And twelve points to sweden" blabla. Han skämde ut sig för hela europa och kastade ett täcke av skam över hela Sverige. Det är iaf så jag ser på det. Jag förstår inte att vi i Sverige lät honom göra det. Håller med där. Jag satt och skämdes när det stolpskottet larvade sig. (Det kan iofs bero på att jag avskyr henne och hennes humor i övrigt också. ) ----- Jag ser fram emot en bojkotthysteri nästa vår iom att tävlingen hålls i USSR. Redigerad 25 maj, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Det där ver det roligaste Björn har gjort(jag är ingen frälsare av Björn). Bryr mig inte ett dugg om att han skämmer ut sig/oss. Det var sjukt underhållande. ESC i övrigt, skitkasst! Någon enstaka halvbra låt fanns det men samtliga låtar i top 10 var ju bara katastrof. Och Ryssland vinner? Han som sjöng kan inte äns engelska. Spanien skulle ha vunnit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 (redigerad) Jag gapskrattade när Björn Gustafsson läste upp poängen. I alla fall "A-ajsländ" Jag har aldrig gillat honom annars men just där var han skitrolig. Redigerad 26 maj, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts