Jazz Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 Haha, verkar sjukt nice... ska prova så fort som möjligt och återkommer därefter med åsikter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 Finns det bara att köpa? Jag är nämligen inte den typen som laddar ner spel olagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 Finns det bara att köpa? Jag är nämligen inte den typen som laddar ner spel olagligt. 50$ Finns bara i nedladdnings-version. http://www.space-shuttle-mission.com/purchasing.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 26 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 (redigerad) Ah, en glädjetår. Edit: Sitter och tittar på NasaTV lite såhär på kvällskvisten inför landningen, och det sjuka är att kommandona man skriver in i en keypad i spelet är exakt samma som de håller på och pratar om på riktigt nu. OPS 303 PRO inför de-orbit etc. Redigerad 26 mars, 2008 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hvl10nh Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Hjälp . Jag fattar ingenting om "Keypad" och man måste verka kunna den för att klara några uppdrag alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 27 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 (redigerad) Hjälp . Jag fattar ingenting om "Keypad" och man måste verka kunna den för att klara några uppdrag alls. Står det "right keypad" så är det den högra panelen på center-panelen (C3), vänstra på center-panelen om det står vänstra. Då knappar du in det som står att du ska knappa in på knappsatsen (med musen alltså). Ibland kan det vara en annan panel som ligger vid "right aft" eller så, men då står det att det är right aft (eller vilken det nu är, minns inte). Står det bara right eller left så är det Center-panelerna. Redigerad 27 mars, 2008 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 En fråga till er som har spelet: Kan man skjutas upp från Kennedy Space Center i Florida? Vore härligt eftersom jag var där för några månader sen. Måste dock montera upp ny dator innan jag kan skaffa detta dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 28 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 (redigerad) En fråga till er som har spelet: Kan man skjutas upp från Kennedy Space Center i Florida? Vore härligt eftersom jag var där för några månader sen. Måste dock montera upp ny dator innan jag kan skaffa detta dock. Det är alltid från KSC, launch pad 39A eller 39B. Landning på KSC samt några andra där också. Real edit: Har fixat ett sånhäringa pryl också, mycket trevligare: http://bairespda.com.ar/catalog/images/saitek.jpg Redigerad 28 mars, 2008 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 (redigerad) Faggotish... så fort jag startar ett uppdrag fryser spelet. Hjälp? Redigerad 28 mars, 2008 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 28 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Faggotish... så fort jag startar ett uppdrag fryser spelet. Hjälp? Har du Throttle på i options? För mig kraschar spelet då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Har du Throttle på i options? För mig kraschar spelet då. Nope, ingen skillnad. Får väl ringa butiken och köpa det igen... det finns väl bara en affär där man kan köpa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts