Jump to content

Space Shuttle Mission 2007.


mr_tobbe
 Share

Recommended Posts

Skrivet (redigerad)

Ah, en glädjetår.

wagi9akwymea.jpg

8fydvw340jky.jpg

pqjvbh0q5t9b.jpg

jrtwh8vq7u1a.jpg

Edit:

Sitter och tittar på NasaTV lite såhär på kvällskvisten inför landningen, och det sjuka är att kommandona man skriver in i en keypad i spelet är exakt samma som de håller på och pratar om på riktigt nu. OPS 303 PRO inför de-orbit etc.

Redigerad av mr_tobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Hjälp :naughty: . Jag fattar ingenting om "Keypad" och man måste verka kunna den för att klara några uppdrag alls.

Står det "right keypad" så är det den högra panelen på center-panelen (C3), vänstra på center-panelen om det står vänstra.

Då knappar du in det som står att du ska knappa in på knappsatsen (med musen alltså).

Ibland kan det vara en annan panel som ligger vid "right aft" eller så, men då står det att det är right aft (eller vilken det nu är, minns inte). Står det bara right eller left så är det Center-panelerna.

Redigerad av mr_tobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
En fråga till er som har spelet: Kan man skjutas upp från Kennedy Space Center i Florida? Vore härligt eftersom jag var där för några månader sen. Måste dock montera upp ny dator innan jag kan skaffa detta dock.

Det är alltid från KSC, launch pad 39A eller 39B.

Landning på KSC samt några andra där också.

Real edit:

Har fixat ett sånhäringa pryl också, mycket trevligare:

Redigerad av mr_tobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...