Arman Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 (redigerad) När jag drar och släpper en fil, från en hårddisk till en annan hårddisk så kopierar den. Den klistras inte ut ur hårddisken... Jag vill alltså att det ska kunna gå och dra o släppa filer mellan hårddiskar utan att man behöver ta bort den ena efteråt. Någon som vet? Redigerad 24 mars, 2008 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 När jag drar och släpper en fil, från en hårddisk till en annan hårddisk så kopierar den. Den klistras inte ut ur hårddisken... Jag vill alltså att det ska kunna gå och dra o släppa filer mellan hårddiskar utan att man behöver ta bort den ena efteråt. Någon som vet? Högerklick, Klipp ut? CTRL+X? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 (redigerad) Ctrl + x? @edit; damn you MrNoNja Redigerad 24 mars, 2008 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Jo, det går att klistra ut, men det är så himla jobbigt när man hela tiden glömmer bort det. Man har ju använt "drag och släpp"-funktionen hela tiden, iaf jag. Det måste gå o fixa ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Håll inne shift Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts