Wallsten82 Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Fick lite kritik i forumet för mitt topic,det var förvisso i GTA 4 forumet,de är kanske lite mer gnälliga där än här hehe. Bättre topic än såhär får ni inte,det är det bästa jag kan göra. Anyway nu till frågan,någon som vet om det jag hört om Saints Row är sant, att man kan ladda in sina gamla saves i den nya spelet,som t.ex alla vapen man låste upp när man klarat att Hitman uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban380 Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Fick lite kritik i forumet för mitt topic,det var förvisso i GTA 4 forumet,de är kanske lite mer gnälliga där än här hehe. Bättre topic än såhär får ni inte,det är det bästa jag kan göra. Anyway nu till frågan,någon som vet om det jag hört om Saints Row är sant, att man kan ladda in sina gamla saves i den nya spelet,som t.ex alla vapen man låste upp när man klarat att Hitman uppdrag. Det vet jag faktisktinte och jag hller med d är skit gnälliga på IV forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fjordor Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Tror ej att det går... Menvaf*n, bara å sätta sig å nöta igenom allt ? Går ju rätt snabbt ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 7 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2008 Tror ej att det går... Menvaf*n, bara å sätta sig å nöta igenom allt ? Går ju rätt snabbt ändå Plus att det faktist verkar vara ett rätt så hyffsat spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 16 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Det vet jag faktisktinte och jag hller med d är skit gnälliga på IV forumet Skönt att jag inte är ensam med den uppfattningen =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 4 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 Tror ej att det går... Menvaf*n, bara å sätta sig å nöta igenom allt ? Går ju rätt snabbt ändå Men jag har läst att det ska gå att göra,under förutsättning att man har det sparat på hårddisken eller sitt minneskort förståss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts