Skotten_31 Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Hur kan Länk kosta så lite? är det windows xp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Hur kan Länk kosta så lite? är det windows xp? Det är väl inte lika stor efterfrågan på XP nu när Vista intaget scenen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 321kr? Kolla webhallens priser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 (redigerad) 401,25 kr, 321 kr är exklusive moms. Det är dessutom en licens man köper ("medier"), det är inte ens fulla Windows XP. Det är från en butik som i princip enbart handlar med företag. Officestore är listade på Prisjakt, men priset finns inte med i listan över priser på Windows XP. MiRRe: Det finns väldigt, väldigt många som föredrar XP framför Vista. Redigerad 24 mars, 2008 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 (redigerad) Vad innebär 'medier'? Redigerad 24 mars, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Vad innebär 'medier'? Gåågle: Sekretesspolicy När du använder Windows XP eller Windows 2000 finns det ett separat mediebibliotek ... måste det finnas en digital medielicens för innehållet på din dator. ... www.microsoft.com/windows/windowsmedia/SV/privacy/9splayer.aspx Får anta att det är det licensen medier innebär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Det är även bara sp1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 24 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 (redigerad) Men medans vi snackar om Xp , kan någon länka till ett billigt xp ( inte oem ) . Hittar inte xp på elgiganten, siba. Dom har typ tagit bort xp o lagt fram vista Redigerad 24 mars, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Finns det verkligen folk som köper XP separat? Det var något nytt för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Finns det verkligen folk som köper XP separat? Det var något nytt för mig. Varför skulle det inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Varför skulle det inte? Aldrig hört talas om det nästan, det är ju sånt som folk får med när de köper datorer, annars buskletning. Men det är kanske bara min vänskapskrets det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Aldrig hört talas om det nästan, det är ju sånt som folk får med när de köper datorer, annars buskletning. Men det är kanske bara min vänskapskrets det? När du säger det så är det nog ungefär samma grupp människor som skaffar det på annat vis som köper datorer där det inte ingår. Det händer, men du har nog rätt i att det lär vara ganska ovanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 MiRRe: Det finns väldigt, väldigt många som föredrar XP framför Vista. I know, men jag menar att det är nytt, folk vill kanske förnya sig lite.. det var en teori Jag gillar vista men xp har sina fördelar/nackdelar samma med vista, så är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 MiRRe: Det finns väldigt, väldigt många som föredrar XP framför Vista... ...och just därför vill microsoft få ut XP från marknaden så fort som möjligt för att kunna lägga mer kraft på Vista som dom känar mer pengar på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts