Hew Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 Sitter och kollar potentiella köp av olika laptops. Funderar på denna, då den verkar vara den bästa som jag kan hitta för det priset. Jag ska inte ha den för något speciellt användningsområde, visst spelar jag en del, men har inget större behov av att sitta och maxa alla senaste spelen. Är det något som är dåligt med den eller nåt som gör att den inte är värt pengarna? Tips på laptops som är bättre/lika bra för ungefär samma peng uppskattas också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 Förutom att den är släpbar och har en uppskattad batteritid på 1 timme så ser den bra ut, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 Inte för att vara negativ nu, men om man ska ha en laptop som klarar av nyare spel så kommer man få ha den på laddning hela tiden. Men anyhoo, så ser den bra ut. Finns annars även denna, sämre prestanda, men även billigare och bör hålla sig vid liv längre om du ska ut och resa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Prestanda > batteritid Hellre bra prestanda som känns upp to date längre än något bättre batteritid. Har bara 1h och 30 min ungefär och det är väldigt sällan jag lidit av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Köpte en vostro 1400, då fick man välja vissa delar själv, har nog 3-4 timmars batteritid, och klara å spela gta sa skit bra (säger iofs inte så mycket) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts