warclaw92 Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 hej hur fixar jag så jag kan spela utan full skärm jag laddade hem denna mod men får den ej att funka kan någon hjälpa mig förklara hur jag gör för att få igång den! skulle vara snällt med en liten guide! mvh http://www.thegtaplace.com/downloads/file.php?id=557 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 (redigerad) . Redigerad 11 april, 2008 av Stammper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
warclaw92 Skrivet 22 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 Öppna San Andreas som vanligt, gå in till grafikinställningarna och ställ in 1280x960, eller vad du nu vill ha för fönsterstorlek. Spara och stäng ner San Andreas. Lägg sedan följande filer i San Andreas mappen. - gta_sa_dll.dll - gta_sa_dll.exe Sedan kan du starta spelet i ett fönster. Starta med gta_sa_dll.exe annars funkar det inte. funkar ej jag ställer in inställningarna som du säger och kör gta sa dll exe men inget händer jag fick med flera mappar med programet Coords,Window,windows,coords vad ska jag göra?? kan du förklara lite vad det kan vara för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 funkar ej jag ställer in inställningarna som du säger och kör gta sa dll exe men inget händer jag fick med flera mappar med programet Coords,Window,windows,coords vad ska jag göra?? kan du förklara lite vad det kan vara för fel? Tryck in alt + enter medans du spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts