MiRRe Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 Hejsan, skulle installera ett spel på datorn, the movies stunts and effects, gjorde en tråd om hjälp innan fast nu är det ett nytt problem. Det står såhär när jag ska installera det efter att den "laddat" en bit. Någon som vet vad som har hänt? Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 (redigerad) Prövat att installera om Windows Installer? Windows Installer 3.1 hittar du HÄR. Edit: Stavfel. Redigerad 22 mars, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 22 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 Prövat att installera om Windows Installer? Windows Installer 3.1 hittar du HÄR. Edit: Stavfel. Har testat det där 2 ggr nu, inget händer =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 Har testat det där 2 ggr nu, inget händer =/ Avinstallerade du den du hade, innan du installerade den nya? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 22 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 (redigerad) Avinstallerade du den du hade, innan du installerade den nya? Jag vet inte ens att jag har/hade en sådan innan, ska leta och se då. EDIT: Hur hittar jag den gamla? Redigerad 22 mars, 2008 av MiRRe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 Jag vet inte ens att jag har/hade en sådan innan, ska leta och se då. EDIT: Hur hittar jag den gamla? Jag vet inte själv, har alldrig behövt avinstallera det. Har du kollat i "lägg till/ta bort program"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 22 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 Jag vet inte själv, har alldrig behövt avinstallera det. Har du kollat i "lägg till/ta bort program"? Hittade bara det jag hade installerat nyss, tog bort det, startade om och körde om från början, tyckte det såg lovande ut, startade om, testade installera spelet, same shit again =/ Alltid något som ska klydda känns det som :/ Och det verkar inte finnas någon lösning heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 (redigerad) Hittade bara det jag hade installerat nyss, tog bort det, startade om och körde om från början, tyckte det såg lovande ut, startade om, testade installera spelet, same shit again =/ Alltid något som ska klydda känns det som :/ Och det verkar inte finnas någon lösning heller Hmm... du kan ju alltid kolla efter windows installer i registret (regedit), och pröva rensa. Annars vet jag inte, tyvär. Redigerad 22 mars, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 22 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 Hmm... du kan ju alltid kolla efter windows installer i registret (regedit), och pröva rensa. Annars vet jag inte, tyvär. Verkar inte som det hjälper heller =( Antar att det får va om ingen annan vet något som kan lösa problemet. Tackar för hjälpen iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 Formatera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 23 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Formatera? Ja jag vet, det är något jag vill, men detta är inte min egen dator så det finns folk som sätter emot det Men jag får vänta tills vi fått tummen ur röven och formaterat den Spelar på min laptop så länge, dock inte lika snabb prestanda som denna men what the heck.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Eh, Ingen märker om du spar allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 NEJ! Börja förfan inte som iweX, menar alltså att du börjar nästa ord efter ett komma tecken med stor bokstav. Såhär. Hej, Kan inte du typ, Dra åt helvete? .. Det är ju nåt fuffens med registret, prövat att söka på 2057.mst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 24 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 (redigerad) NEJ! Det är ju nåt fuffens med registret, prövat att söka på 2057.mst? Jo det är sant, får prova söka efter det och se om det ger resultat, har nästan gett upp hoppet innan en formatering på denna datorn Redigerad 24 mars, 2008 av MiRRe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts