Arman Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 Är varken en djup fanatiker av "G.I. Joe" eller "Transformers", men antar att en hel del här på forumet är det. I alla fall när det gäller "Transformers" som gick på bio i somras. Nu ska filmbolaget Paramount återigen få en Hasbro-titel filmatiserad. Denna gången är det "G.I. Joe" som också var populärt under 80-talet, precis som "Transformers". Filmen regisseras av Stephen Sommers ("Mumien", "Mumien - återkomsten") och i den kontroversiella rollistan ser vi bl a Dennis Quaid, Channing Tatum, Sienna Miller, Rachel Nichols, Adewale Akinnuoye-Agbaje, Said Taghmaoui, Marlon Wayans, Joseph Gordon-Levitt, Arnold Vosloo och Christopher Eccleston. Här är i alla fall de två första bilderna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 En gubbe utav, ja.. Många. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 En liten, liiiiiiiiiiiiiiiiten del av mig hoppades att detta skulle vara någonting nytt med That '70s Show. ... and DON'T touch my G.I. Joe's. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 Oj oj oj, detta kommer bli bra, tro mig. Jag är uppväxt med G.I. Joes, iaf med den teknade serien och dom små leksaksgubbarna, ljuger inte om jag säger att jag har dom flesta, ska banne mig leta upp dom. Favoriten var Snake Eyes. Hoppas han är med mycket i filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Cobra commander FTW! Skurkar är alltid coolare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Cobra commander FTW! Skurkar är alltid coolare. Jag håller med. Det kommer bli mycket intressant och se hur Joseph Gordon-Levitt spelar honom. Jag hoppas på att det blir stålmasken och den blåa dräkten som i TV-serien och bilden nedan... ---> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts