warclaw92 Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 tja när jag startade datorn idag så funkar ej programet det kommer up send a error raport or send not du vet när program inte funkar vad kan det vara för fel jag testade att ladda hem det igen men kommer up samma sak funkade helt igår! vad kan det vara för fel på det? jag vill ha svar snabbt är desperat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 tja när jag startade datorn idag så funkar ej programet det kommer up send a error raport or send not du vet när program inte funkar vad kan det vara för fel jag testade att ladda hem det igen men kommer up samma sak funkade helt igår! vad kan det vara för fel på det? jag vill ha svar snabbt är desperat! Reported... §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Reported... §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! Han kanske menade att han inte ville ladda hem Advance Control igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Han kanske menade att han inte ville ladda hem Advance Control igen? Otroligt svårläst text, tror han menar att han ville ladda ner control programmet igen, och inte hela spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
warclaw92 Skrivet 17 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Otroligt svårläst text, tror han menar att han ville ladda ner control programmet igen, och inte hela spelet ALLT ÄR FIXAT!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts