IceCandy Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Som många andra har jag också samlat på Pokemonkort, Gogos, Poggs och kapsyler. Har även en massa Digimonkort fast jag samlade nog inte riktigt på dom. Något som var riktigt DYRT som jag samlade på och har massor av fortfarande är pokemonfigurer. Tror det kostade ca 150 spänn för 3 figurer då jag samlade på dom. Och jag har hur många som helst. (Se bild. Har fler än bara dedär..) Sen undrar jag om det inte finns något som heter Pocos? (Kanske stavas annorlunda..) Har för mig att det var något som liknade Poggs lite.. Fast med ett annat namn. Heh, kanske bara är ute och cyklar.. Men det ordet dök upp i huvudet när jag tänkte tillbaka på allt man samlat på. Kan dock inte riktigt placera't. Det var allt jag samlat på iallafall. Nowadays samlar jag inte på något. ^ ^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Japp, du hade spindlar. Om jag nu inte gått och fått det hela om bakfoten. Vilket jag inte borde ha. titta,titta! Du har koll må jag säga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Jag samlade på burkkapsyler. Jag fick ihop runt 40 stycken innan jag slutade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts