RavenE Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Jag hade även en liten samling utav Pogs, Mini goblins och Gogos. Åh, minnen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Jag samlar inte på någonting. Samlade på pokémon, la av efter 2 dagar och förlorade alla kort med flit. Samlade även på kapsyler. Det la jag av med efter 1 vecka. Nu samlar jag inte på någonting. Tidslöseri enligt mig. Cooling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 24 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Cooling. Ja, lite ball e du allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Ja, lite ball e du allt. Whats his problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 samlar på knäckta brädor, började rätt omedvetet, känns så fel att slänga en knäckt/ sprucken bräda så har tagit hem alla. sen nu har det blivit till en liten samling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 samlar på kalle ankatidningar som jag blir påtvingad av min låtsasfarsa efter han hittar dem här och var. inget problem, då jag gillar kalle sen har man en hylla i garaget där alla demonterade bildelar ligger som inte orkat blivit kastade. (slå mig inte umberto ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 (redigerad) fel tråd. Redigerad 26 april, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 (slå mig inte umberto ) Hmm. Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Jag samlade Pokémonkort för cirka 7 år sedan. Men nu samlar jag inte på något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Hmm. Vad menar du? Eftersom du klagar ofta på att jag snackar för mycketo m bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 (redigerad) Eftersom du klagar ofta på att jag snackar för mycketo m bilar Jag klagar inte, jag skämtar om att du diskuterar saker och begrepp som de flesta av oss andra här inte har en aning om vad det är. Och sen har jag absolut inget emot folk som håller på med bilar, det är en bra och ordentlig hobby - jag skulle gärna se fler som dig ist för t.ex. alla metrosexuella pretty boys som driver omkring. Full respekt. Redigerad 28 april, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Jag klagar inte, jag skämtar om att du diskuterar saker och begrepp som de flesta av oss andra här inte har en aning om vad det är. Och sen har jag absolut inget emot folk som håller på med bilar, det är en bra och ordentlig hobby - jag skulle gärna se fler som dig ist för t.ex. alla metrosexuella pretty boys som driver omkring. Full respekt. Det är så det ligger till trodde du drog konstiga vitsar för att få mig att se dum ut inför andra förlåt umberto! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Mina snusdosor från dagen jag började. Det vill säga dagen efter midsommar 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Mina snusdosor från dagen jag började. Det vill säga dagen efter midsommar 2005 Får man fråga hur många dosor du har samlat på dig tills denna tidpunkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Får man fråga hur många dosor du har samlat på dig tills denna tidpunkt? Sist jag räknade, för ca 1½ år sen så var det ca 260 st.. Nu pallar jag inte att räkna, men jag kan göra det imorn kanske.. ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Samlade ett tag, för ungefär kanske 6 år sedan, på kapsyler och kastanjer Nu samlar man på ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Hmmm.. Jao kan man väll säga.. Lite varg/schäfer stuff (plansch, kalendrar, figurer,ect) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 "Samlar" är väl kanske ett olämpligt ord, men jag håller på med terrariedjur och har ju en del. Kanske kan man kalla det för en samling? tror tillochmed det var nån liten disskusion om mitt, lite udda, intresse för ett antal år sedan, om någon nu ens minns att jag någonsin vart här innan igår... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 "Samlar" är väl kanske ett olämpligt ord, men jag håller på med terrariedjur och har ju en del. Kanske kan man kalla det för en samling? tror tillochmed det var nån liten disskusion om mitt, lite udda, intresse för ett antal år sedan, om någon nu ens minns att jag någonsin vart här innan igår... Japp, du hade spindlar. Om jag nu inte gått och fått det hela om bakfoten. Vilket jag inte borde ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Jag sammlar på spel som jag fått tag på olagligt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts