Complex Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Som topicen lyder.. Har du någon sammling av något slag? Själv sammlar jag på spritflaskor!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Har kört Warhammer Fantasy i runt 11 år samt att jag nu kör 40 K. Har blivit lite modeller under åren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Brukade samla på Pokémonkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Ujujuj. Alla har väl samlat på något någongång. Började livet med onödiga saker som stenar, pinnar och kottar. Gick vidare till levande organismer, typ.. skalbaggar och sniglar. Sen kom det prylsamling. Hockeybilder, klistermärken, bokmärken, frimärken, pogs, kulor. You name it, I had it. Började samla på miniatyrflaskor, från början var det tomma, gick över till fulla, som under början av tonåren byttes ut mot vatten i flaskorna. Senare började jag samla på Fruxo. Hade en fondvägg med fruxopåsar. Badlakan, klocka, tallrikar, glas. Ja, det mesta. Intresset tog slut, så påsarna försvann. Dom andra assocearerna finns dock kvar. Gick över till Hard Rock Café, där jag har som mål att skaffa en t-shirt från varje land och möjligtvis senare varje café. Hollywood, Las Vegas och Bangkok klingar vackert. Detta är dock ett tappat intresse också, så numera är det dammråttor och dåliga trådtitlar i ett .txt-dokument. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 (redigerad) Brukade samla på Pokémonkort. Samma här. Usch vad pengar som gått på sådant. Har också samlat på kapsyler. Stenar också ett tag tror jag. Redigerad 21 mars, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Har också samlat på kapsyler. Stenar också ett tag tror jag. Jag har också samlat på kapsyler, hade en fin låda full med massa kapsyler. Men dom blev kastade så nu gör jag som StellHell jag samlar på dammråttor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Jag har också samlat på kapsyler, hade en fin låda full med massa kapsyler. Men dom blev kastade så nu gör jag som StellHell jag samlar på dammråttor Jag hade dom i en Ica-påse. Men jag ansluter mig till dammråtteskaran också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 När jag var yngre var jag mainstream och samlade på både pokémonbollar och pokémonkort. Även på hockeykort, så klart. Utöver det har det väl inte blivit så mycket till samlande för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Kassetter, Vinyler och CDs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 När jag var liten var det kapsyler, sen blev det vinylspelare och nu tändare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 När jag var liten samlade jag på leksaker man fick ut kinderägg. Hade två fyllda hyllor med dessa ting. Hade även en kort period där jag samlade på utländska/utgångna svenskar sedlar och mynt. Fick inte ihop så mycket. Den märkligaste samlingen, och det som sträckte sig under längst tid, var min Sportbladet-samling. Sportbladet är ju då Aftonbladets sportbilaga. Jag var oerhört sportintresserad som ung, och det blev att jag samlade några stycken. Efter kanske... tre år, så hade jag en fet trave på golvet som säkert var 0,7 meter hög. Läste väldigt sällan dem, och mitt sportintresse bleknade, men jag behöll dem ganska länge iaf. Nu samlar jag på CD's och en framtida vinylsamling ligger högt på min "what to do"-lista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 När jag var liten så samlade jag såklart som alla andra på Pokemonkort. Nu är det väl inget, har ett gäng speltidningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Jag har väl samlat på Hockeykort, Pokemonkort och lite sånt. Samlar inte på någonting nu. Och var inte heller någon riktigt samlare som var ute och sökte efter nya hockey/pokemonkort. Funderar på att börja samla på Special-editioner av spel nu dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 (redigerad) Mäh, jag som skulle komma och flasha med min 2200-samling med kapsyler. När jag var liten samlade jag på vykort som hade kyrkor på dem. Har fortfarande kvar dem nånstans, hade rätt många minns jag. Kommer även ihåg mina barndomsdagar när jag och en kompis samlade på oss allt skrot vi kunde hitta. Vi skulle bygga en robot. Jag hade även en liten samling utav Pogs, Mini goblins och Gogos. Redigerad 21 mars, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 (redigerad) Har samlat på tändare och coca cola grejor,hade en hel del fina saker. Eller de finns kvar, ligger väl på vinden Redigerad 21 mars, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 (redigerad) Samlade på hockeykort när jag var liten, hade sjukt mycket, var väl minst 15 fulla pärmar, snyggt sorterade dessutom. Nu för tiden så samlar jag väl på skivor kan man väl säga. *edit* Glömde...91:an tdiningar, började premunera 95, och gör det fortfarande, förr så var jag riktigt inne i det, köpte äldre årgångar på serieaffärer, sorterade noga, nu när det dimper ner en tidning så läser jag bara igenom den snabbt och lägger undan den. Redigerad 21 mars, 2008 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Började samla kapsyler då jag var cirka tio år och har hållit på sen dess. Samlar även på gtaserien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Samlar även på gtaserien. Det måste du vara ensam om. --- Först samlade jag på olika kapsyler och stenar, de finns sparade än idag. Sedan blev det mer nyckelringar och frimärken, än idag kan det bli lite då och då när man kommer över nåt. Men annars samlar jag ganska mycket på olika fartygsrelaterade saker och prylar, typ. Kan vara vad som helst, vykort, modeller, tavlor, kartor, planscher, broschyrer, böcker och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Nej jag sammlar inte på något. Jag samlar däremot på PS2 spel. Har en liten samling faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 21 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Ujujuj. Alla har väl samlat på något någongång. Började livet med onödiga saker som stenar, pinnar och kottar. Gick vidare till levande organismer, typ.. skalbaggar och sniglar. Sen kom det prylsamling. Hockeybilder, klistermärken, bokmärken, frimärken, pogs, kulor. You name it, I had it. Började samla på miniatyrflaskor, från början var det tomma, gick över till fulla, som under början av tonåren byttes ut mot vatten i flaskorna. Senare började jag samla på Fruxo. Hade en fondvägg med fruxopåsar. Badlakan, klocka, tallrikar, glas. Ja, det mesta. Intresset tog slut, så påsarna försvann. Dom andra assocearerna finns dock kvar. Gick över till Hard Rock Café, där jag har som mål att skaffa en t-shirt från varje land och möjligtvis senare varje café. Hollywood, Las Vegas och Bangkok klingar vackert. Detta är dock ett tappat intresse också, så numera är det dammråttor och dåliga trådtitlar i ett .txt-dokument. Ser hard rock café grejjerna ut på olika sätt i olika länder? jaja, jag har iaf en t-shirt och en keps från portugal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts