Robban380 Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egatsoh Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Har en snabb fråga! Råkade trycka fel när jag registrerade på hemsidan att jag är under 18 och nu går det inte att komma in på hemsidan Hur kan jag lösa detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Har en snabb fråga! Råkade trycka fel när jag registrerade på hemsidan att jag är under 18 och nu går det inte att komma in på hemsidan Hur kan jag lösa detta? Proxy. http://www.hidemyass.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Högerklick på hemsidan -> settings -> settings -> dra ner till noll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egatsoh Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Högerklick på hemsidan -> settings -> settings -> dra ner till noll. aha tack trodde det hade med cokies med att göra så jag tog bort alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts