Quattro Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 (redigerad) Då har GTA IV's officiella hemsida uppdaterats igen med bla.a nya screenshots och wallpapers. Även två nya radiokanaler presenteras, K109 och WKTT. http://www.rockstargames.com/IV/#?page=updates Några av de nya screenshotsen: Samt ett par av de fyra nya wallpapers om finns att beskåda. Eller ja, det här är egentligen de enda som är helt nya, de två andra är sådana som vi sett tidigare, även om det nu är bättre kvalité på dem. Redigerad 20 mars, 2008 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 (redigerad) WOW. Måste kolla upp det med en gång! EDIT: Jävlar vilken najs detalj: Det kan tydligen spruta blod på rutorna i bilen efter skottlossning! Nico är även blodig på en bild, kan även se ett skotthål eller liknande. Redigerad 20 mars, 2008 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 (redigerad) Notera också http://www.rockstargames.com/IV/events för fan! Så jävla jobbigt att inte bo i NY. Underbart att det blir 18 radiokanaler förresten, de som visats hittills är to die for. Kommer bli underbart att köra i GTA IV, den nya fysiken, throttlarna, grafiken, vyerna och radion! Redigerad 20 mars, 2008 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Bara jag som tycker att skotthålen på bild 4 uppifrån ser lite ditklistrade ut? Nåja, det är IV vi snackar om så whatevah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Vill ha spelet nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Undebart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Vill ha spelet nu! Nein! Det är jag som vill ha spelet nu !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Orkar du skriva? Du gjorde det ju så bra förra gången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Härligt med en Funk och Discokanal , den där Vladivostock känns det som man kommer flippa förbi. Bruden på If99, kan det vara en ripoff på radioprataren i Warriors måne? eller bara en random funkbrud med afro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Härligt med en Funk och Discokanal , den där Vladivostock känns det som man kommer flippa förbi. Bruden på If99, kan det vara en ripoff på radioprataren i Warriors måne? eller bara en random funkbrud med afro? Man ser ju aldrig om radioprataren i The Warriors har afro eller inte. Man ser ju bara hennes mun. Inte ens Lynn Thigpen som spelade radioprataren i Warriors hade afro vad jag vet. Kalla mig Warriors nörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Märkte nyss att det kommer bli en jazzkanal med en massa bra bitar också! FAN PÅ TIN'! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Man ser ju aldrig om radioprataren i The Warriors har afro eller inte. Man ser ju bara hennes mun. Inte ens Lynn Thigpen som spelade radioprataren i Warriors hade afro vad jag vet. Kalla mig Warriors nörd Låter som hon har afro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Titta titta! Jag är i New York när ett av deras events är igång, 14 april. Tji fick ni! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Titta titta! Jag är i New York när ett av deras events är igång, 14 april. Tji fick ni! Sålänge du tar foton och film så kommer du leva. Annars vet jag var du bor... (Nej, det gör jag förresten inte =P ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Sålänge du tar foton och film så kommer du leva. Annars vet jag var du bor... (Nej, det gör jag förresten inte =P ) Det är inte helt säkert att vi går dit. Vad kommer hända? Om jag inte läste helt fel så kommer de spela upp musik som ska vara med i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Vilket spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Vilket spel? GTA IV väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 GTA IV väl? Nej! Max Payne 3: The empire strikes back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 GTA IV väl? Oj, fel forum isåfall. Jag hängde i Worms 5 : The Return of The Jedi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 Härligt! Jag kan inte låta bli att skratta åt "This is radio Vladivostok". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts