C J Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Hej, jag har installerat Scarface till datorn. När jag kör den så kommer det DirectX error. Jag fattar inte, jag har hållt på o googlat till sista sidan o har inte fått hjälp. Jag vet inte hur exakt jag ska uppdatera. Och jag läste på en sida att ta bort directx o sen installera om den från autorun.. Jag tog bort directx från Start + Kör + regedit o sen tog bort directx filen. Nu när jag vill ladda ner den så kommer det en grej där det står: - Ett internt fel uppsod. Information om felet finns i filen DXError.log och DirectX.log i Windows-mappen. Jag har kollat där men det står bara s*it jah fattar inte. Och behöver verkligen någons hjälp. Helst dom som har haft problemet och har fixat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Hej, jag tror att det är större chans att du får hjälp om du frågar här. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showforum=53 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts