warclaw92 Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Tja nu har jag laddat hem en mod som gör att man kan bli eminem istället för CJ vanliga model och skin! men här behöver jag hjälp! dessa filer var med hairblue.txd hairpink.txd hairgreen.txd hairred.txd player_torso.txd head.txd ---------------------------------- Jag har IMG Tool jag har öpnat player filen och skriver över alla till dom nya allt just nu går bra jag trycker på Rebuild Arcive... laddar.. sen kommer det up Done! Jag startar spelet och när jag laddar så är det vanliga CJ skinen och modelen! inte eminem hur fixar jag detta? måste jag gå in i en äffär på spelet och sköpa skinen eller?? fattar noll! snälla är det någon som kan hjälpa mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Tja nu har jag laddat hem en mod som gör att man kan bli eminem istället för CJ vanliga model och skin! men här behöver jag hjälp! dessa filer var med hairblue.txd hairpink.txd hairgreen.txd hairred.txd player_torso.txd head.txd ---------------------------------- Jag har IMG Tool jag har öpnat player filen och skriver över alla till dom nya allt just nu går bra jag trycker på Rebuild Arcive... laddar.. sen kommer det up Done! Jag startar spelet och när jag laddar så är det vanliga CJ skinen och modelen! inte eminem hur fixar jag detta? måste jag gå in i en äffär på spelet och sköpa skinen eller?? fattar noll! snälla är det någon som kan hjälpa mig Du får ta högerklick replace och ersätta manuellt varje fil. Och det är väll klart som fan att om du ändrar hairblue.txd till eminems hår att du måste köpa blue hair hos en barber? Man kan ju börja undra om allt står rätt till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Gå till en frisör och ha honom att laga t.ex. den blåa frisyren. För att få Eminem till alla frisyrer måste du ta ansiktet av någon av frisyrerna och lägga på t.ex. flattop.txd eller vad du själv tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts