MiRRe Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Ja, ännu ett problem. Jag har haft the movies och the movies stunts and effects installerat på datorn en tid. Blev sugen på att spela det igen. Men av någon andledning får jag inte stunts and effects att fungera. Jag har avinstallerat båda. Så jag installerade om The movies, satte i stunts and effects men det står att det är installerat redan, inga av sakerna finns i spelet, ingen exe fil inget. Men ändå står det samma sak. Så jag antar att det måste finnas några rester kvar av stunts effects som gör att det står som installerat. Jag har andvänt sök funktionen men den hittar inget. Vet någon var jag kan kolla? Eller vet ni någon annan lösning, vet ju inte om jag har rätt men jag har försökt allt känns det som. Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Ja, ännu ett problem. Jag har haft the movies och the movies stunts and effects installerat på datorn en tid. Blev sugen på att spela det igen. Men av någon andledning får jag inte stunts and effects att fungera. Jag har avinstallerat båda. Så jag installerade om The movies, satte i stunts and effects men det står att det är installerat redan, inga av sakerna finns i spelet, ingen exe fil inget. Men ändå står det samma sak. Så jag antar att det måste finnas några rester kvar av stunts effects som gör att det står som installerat. Jag har andvänt sök funktionen men den hittar inget. Vet någon var jag kan kolla? Eller vet ni någon annan lösning, vet ju inte om jag har rätt men jag har försökt allt känns det som. Tack på förhand. Provat att söka i registret? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 20 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Provat att söka i registret? Jag kommer inte ihåg hur man gör det längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Jag kommer inte ihåg hur man gör det längre Kör -> regedit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 20 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 (redigerad) Kör -> regedit. Kom på det precis Ska testa o se EDIT: Har tagit bort allt jag hittat, men still no improvment Redigerad 20 mars, 2008 av MiRRe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Kom på det precis Ska testa o se EDIT: Har tagit bort allt jag hittat, men still no improvment Gjort så du vissar dolda mappar och filer? Och sen söka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 21 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Gjort så du vissar dolda mappar och filer? Och sen söka? Ja jag visar mina dolda mappar, har verkligen sökt på allt. Men det står fortfarande samma sak =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts