Donkeey Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Fixa din Vashj char då Jävla blizzardwankers har inte svarat än.. dom tror fortfarande att det inte är mitt acc... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Jävla blizzardwankers har inte svarat än.. dom tror fortfarande att det inte är mitt acc... Dom är slöööa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 31 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Jävla blizzardwankers har inte svarat än.. dom tror fortfarande att det inte är mitt acc... Gör så här: Ta ditt pass, skanna in det på en dator och skicka till blizzard, så gjorde jag när mitt blev hackat, funkar garanterat om det är dina uppgifter på accet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Gör så här: Ta ditt pass, skanna in det på en dator och skicka till blizzard, så gjorde jag när mitt blev hackat, funkar garanterat om det är dina uppgifter på accet har skickat in mitt id-kort (på bild:P) men dom har fan inte svarat än.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 har skickat in mitt id-kort (på bild:P) men dom har fan inte svarat än.. Så länge dem ser uppgifterna osv så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Klart man kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 25 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 (redigerad) 20 Dagar kvar nu! Dags att dra på med mitt DH-Wallpaper. För dom som vill ha: Redigerad 25 maj, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 (redigerad) 20 Dagar kvar nu! Dags att dra på med mitt DH-Wallpaper. För dom som vill ha: Tack! Edit: Jävla vad pepp man är nu! Men det kan vara så att planeringen ang. forumfesten har peppat mig litegrann. Redigerad 25 maj, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 9 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 Nu är det VÄLDIGT snart dreamhack, och jag och en polare har startat upp en liten blogg: www.dreamhaxx.wordpress.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 Vilka kommer nurå? Alltså, PÅ RIKTIGT. Vilka har köpt biljetter och är jätteredo? Vet bara att det är jag, Sikorka och JSHC.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
päronpung Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 Vilka kommer nurå? Alltså, PÅ RIKTIGT. Vilka har köpt biljetter och är jätteredo? Vet bara att det är jag, Sikorka och JSHC.. jag, MyStiC och Saleen sitter på D49 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 jag Knatte, MyStiC Fnatte och Saleen Tjatte sitter på D49 Kunde inte låta bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 jag, MyStiC och Saleen sitter på D49 Indeed. 1337- och HeatoN-låten på högsta volym, röding i plattor samt silvertejp och buntband inhandlat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 Vilka kommer nurå? Alltså, PÅ RIKTIGT. Vilka har köpt biljetter och är jätteredo? Vet bara att det är jag, Sikorka och JSHC.. Me, Me, Me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 9 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 Vilka kommer nurå? Alltså, PÅ RIKTIGT. Vilka har köpt biljetter och är jätteredo? Vet bara att det är jag, Sikorka och JSHC.. Ni vet att jag kommer men jag är också JETEREDO, plix gief drimmhaxx nawwz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wolfer Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Packningen börjar idag ; ) självklart ska jag på DHS08 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Tråkigt nog verkar det inte bli så många GTASajtare IceCandy Sikorka JSHC MyStiC Saleen päronpung Wahlis wolfer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Tråkigt nog verkar det inte bli så många GTASajtare IceCandy Sikorka JSHC MyStiC Saleen päronpung Wahlis wolfer. FGSFDS Har bara träffat kanske 3-4 st av domdär. Jag vet inte ens hur ni ser ut. PIX PLX! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 FGSFDS Har bara träffat kanske 3-4 st av domdär. Jag vet inte ens hur ni ser ut. PIX PLX! Gief MSN first plox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Var är packlistan som brukar ligga på Dreamhack´s hemsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts