JSHC Skrivet 28 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Jag och Venom, samt en annan kille sitter på D14, Sikorka tror jag sitter på D12, han orkade inte flytta på sig, och nu är det lite försent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Jag och Venom, samt en annan kille sitter på D14, Sikorka tror jag sitter på D12, han orkade inte flytta på sig, och nu är det lite försent Lolz oh fuck Jag bytte till D14 nu iaf. Pallar inte sitta med Sikorka. Btw, har jag träffat någon utav er? xD (JSHC, SAvenom och unknown?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Lolz oh fuck Jag bytte till D14 nu iaf. Pallar inte sitta med Sikorka. Btw, har jag träffat någon utav er? xD (JSHC, SAvenom och unknown?) Vad har hänt nu då?! Uhm, finns det fortfarande biljetter kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Vad har hänt nu då?! Uhm, finns det fortfarande biljetter kvar? Ska finnas, ja, annars väntar man bara på de som har obetalda-ordrar som försvinner. IceCandy: Du har träffat mig i vintras, sprang runt med stellhell för det mesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Ska finnas, ja, annars väntar man bara på de som har obetalda-ordrar som försvinner. IceCandy: Du har träffat mig i vintras, sprang runt med stellhell för det mesta. Aha, var det du med Lunarkeps eller? Lajnux: we broke up lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Lajnux: we broke up lol Auww, too bad. Ni som var så söta ihop. Men men, JSHC kommer ju dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Jag vill dit, jag kanske kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 (redigerad) Aha, var det du med Lunarkeps eller? Lajnux: we broke up lol Lunarmössa, ja Vi hade en liten grej på ett annat forum att alla sprang och hämtade lunarmössor och sprang runt med, fetnajs jaow! Ingen mer än jag, donkeey och Stell som röker som skall på DH? Blir ju ensamt för mig och donkeey om inte Stellan kommer Redigerad 28 mars, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Blir ju ensamt för mig och donkeey om inte Stellan kommer lol crybaby emofag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 (redigerad) lol crybaby emofag FU Ska gå och cutta mig själv nu, bai2u. Vahrt på D14 sitter duh IceCandy? Jag och Lajnux skall ha buttsekks på tangentbordet om han kommer. Redigerad 28 mars, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Gah, kan inte sitta med er, en polares polare backade ur, så jag ska sitta med han istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 D14:13 atm. Byter nog igen. BUT I DUNNO WHARE 2 GO!!1 Vilket håll är scenen åt på kartan? Är scenen vid dom gråa platserna eller dom längst ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 D14:13 atm. Byter nog igen. BUT I DUNNO WHARE 2 GO!!1 Vilket håll är scenen åt på kartan? Är scenen vid dom gråa platserna eller dom längst ner? Scenen är vid D1, som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Så, ändrade så jag sitter på D13:12 nu istället. Vill ha huvudet så jag ser scenen. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 (redigerad) Så, ändrade så jag sitter på D13:12 nu istället. Vill ha huvudet så jag ser scenen. ^^ Hihi, då kan jag bre ut mig extra, om inte Lajnux kommer och någon annan sätter sig där Det finns 2 platser vid mig nu, eventuellt 1 ifall Lajnux lyckas övertala hans mor att betala för biljetten, säg bara till innan så kan ni sitta här Redigerad 29 mars, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Hihi, då kan jag bre ut mig extra, om inte Lajnux kommer och någon annan sätter sig där Det finns 2 platser vid mig nu, eventuellt 1 ifall Lajnux lyckas övertala hans mor att betala för biljetten, säg bara till innan så kan ni sitta här Men sitter inte du på "fel" sida? ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Men sitter inte du på "fel" sida? ._. Jo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Jag hoppas Paul Barnett kommer dit! <33333333333333333333 http://seanmountcastle.com/wp-content/uploads/2007/07/pbarnett.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Jag hoppas Paul Barnett kommer dit! <33333333333333333333 http://seanmountcastle.com/wp-content/uploads/2007/07/pbarnett.png Gått och blivit bög? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 (redigerad) Gått och blivit bög? Hehe, nej. Jag gillar honom för han är så jävla cool! Men bög är jag inte! 100% av alla mina bilder i mappen "asdasdasd1" är på tjejer. Så tveka inte! Paul Barnett. :) Edit: Ordföljd bla bla.. Redigerad 30 mars, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts