VenoM Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Yeheyy! Dom har dragit pengar, men jag har ingen biljett =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 KK. Nu har jag baxat plats D12:24, eftersom D16 är våldtagen. Finns gott om plats till vänster och höger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Hoho, platser bokade och klara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 (redigerad) Då var det betalat och klart. Vi ses i sommar!Fult att ljuga. Redigerad 25 mars, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 25 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Väntar fortfarande på värdekoder, 1 timme och 40 minuter väntat, de säger hela tiden att vi får dem om "en stund", skitsystem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 (redigerad) KK. Nu har jag baxat plats D12:24, eftersom D16 är våldtagen. Finns gott om plats till vänster och höger. "Du har nu bokat plats D12:22" Edit: Fick inte sitta där för JSHC, så jag skulle sitta typ nära han Mycket bättre! D14:15 Redigerad 25 mars, 2008 av SAvenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 25 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 (redigerad) Vi får flytta på oss, jag och lajnux plus en jag hittade på IRC som ville sitta med oss måste få plats. D14 med huvudet ifrån scenen? Sitter på D14:11 Så, nu sitter Venom en plats ifrån mig till vänster och IRC-killen till höger Redigerad 25 mars, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Vet i fan om polaren har bokat än. Han är iaf registrerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Bra jobbat JSHC, ska försöka snacka med morsan first thing in the morning om hur vi ska lösa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 25 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Iallafall, Sikorka, så fort du läser, sätt dig en plats från Venom så Lajnux får en plats, eller om du sätter dig bredvid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 JAG KOMMER RavenE då ? kommer han den här gången ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 JAG KOMMER :D RavenE då ? kommer han den här gången ? Tveksamt, men du är numer min svurne rökpolare Skriver upp dig på listan också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 Vill du inte röka med mig, va va va?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 (redigerad) Vill du inte röka med mig, va va va?! Jo men du kanske inte kommer ju, annars kan vi bli rökartrion, igen. Har du hört något från sladdpojken Stell? Han var trevlig Redigerad 26 mars, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 Stell om du kommer så får du bli snellhell och köpa cigg om det behövs plus att vi måste bli rökartrion igen xD den där jävla snubben som spådde mig förra året,, vem fan var det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 Stell om du kommer så får du bli snellhell och köpa cigg om det behövs plus att vi måste bli rökartrion igen xD den där jävla snubben som spådde mig förra året,, vem fan var det ? Det var ju du som spådde han till knarkare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 Har faktist inte snackat med Fnatte sen DHW. Och menar du att jag ska begå olagliga handlingar?! Aldrig i livet (såvida det inte bjuds..http://img.flashback.info/images/smilies2/evilgrin39.gif) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 JAG KOMMER RavenE då ? kommer han den här gången ? Nix. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 JAG KOMMER RavenE då ? kommer han den här gången ? Fixa din Vashj char då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Yo, jag har skaffat fram en plats nu. Sitter på D12 tror jag. Nya platskartan är ju helt omöjlig att använda :,( Hittar ju inga männskor. Exakt var är GTAraden? Hittar bara JSHC och Sikorka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts