Eudoros Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 (redigerad) iiiiiiiiiii Kebab ska dit! <_< Sarkasm. Redigerad 25 mars, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Kebab ljuger för han är en attention-whore som vill se folks reaktioner. Jag kommer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Jag och P-C kommer nog ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 25 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 (redigerad) För de som vill sitta på en GTASajten-rad föreslår jag att vi tar D16 (Som det var på DHS07) Lajnux kanske inte kan betala in sin biljett direkt så isåfall behöver vi sätta oss så det är ett mellanrum mellan några. Adda mig på MSN (Profilen) ifall ni vill sitta på GTASajtenraden, hojta till bara, så startar vi en konversation. Redigerad 25 mars, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 15 minuter kvar. Typ. Eller GO GO THE HUNT IS ON - kanske kommer det bli försläpp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 25 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 NU CRASHADE SIDAN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Sarkasm. Kebab ljuger för han är en attention-whore som vill se folks reaktioner. Jag kommer! Meh meh.... Dumma Kebab! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 25 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Väntar på att de ska verifiera min betalning just nu, de har dragit pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Då var det betalat och klart. Vi ses i sommar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Gillar beskrivningen. Det är mycket tryck just nu... Ta det lite lugnt och försök om en liten stund igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 "Det är mycket tryck just nu... Ta det lite lugnt och försök om en liten stund igen." JAG VILL JU VÄLJA PLATS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Blir nog inga biljetter =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 25 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Blir nog inga biljetter =( Dem är långt ifrån slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Dem är långt ifrån slut Mkt möjligt, men dom har höjt priset med 30 spänn, och jag har inte 30 spänn.. Jag har dom 720 det stod -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 25 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Kommer inte in alls nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Jag kommer bara kanske. För jag har inget kreditkort eller annat inbetalningskort, så jag kan icket beställa något. Ska man betala på annat vis måste man krångla massor och vänta flera dagar innan man kan välja plats. dunno if its worth it. Kommer det finnas någon forumrad? Vill gärna ha någon att sitta med också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 25 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Jag kommer bara kanske. För jag har inget kreditkort eller annat inbetalningskort, så jag kan icket beställa något. Ska man betala på annat vis måste man krångla massor och vänta flera dagar innan man kan välja plats. dunno if its worth it. Kommer det finnas någon forumrad? Vill gärna ha någon att sitta med också. Jag, Sikorka och Lajnux skall iallafall försöka ordna en sajtrad, men varken jag eller Lajnux har biljetter än, jag har betalat men inte fått biljett och Lajnux väntar på sin mor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Jag, Sikorka och Lajnux skall iallafall försöka ordna en sajtrad, men varken jag eller Lajnux har biljetter än, jag har betalat men inte fått biljett och Lajnux väntar på sin mor. Oh snap, då borde man kanske försöka få en biljett nu'rå. Fast det kanske är kö fortfarande. O' well. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 25 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Det här systemet var riktigt kasst jämfört med föregående, tar åratal att få biljetterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Vald Plats: Bord D42, plats 37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts