Jacker Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Kaaaaaaaanske kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Krockar med WTAI. Jag kommer inte. Fan vad surt, var faktsikt sugen på DH i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Alla gamla DH veteraner har slutat komma, vad är detta? Aja, kanske kommer. Måste ha någon som bokar biljett åt mig, och sen måste jag ta ledigt från jobbet. :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Jag kommer inte Liten fråga dock, de som bara åker dit och besöker...har de tillgång till nätverket ifall de har med sig en bärbar dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 20 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 (redigerad) Jag kommer inte Liten fråga dock, de som bara åker dit och besöker...har de tillgång till nätverket ifall de har med sig en bärbar dator? Man får inte ha med sig en bärbar isåfall tror jag.. Och Lajnux, du ska ju äta hamburgare med mig noob Redigerad 20 mars, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Tror inte det. Kanske kan hitta trådlöst nånstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Tror inte det. Kanske kan hitta trådlöst nånstans. Jag hittade trådlöst där jag satt, D50någonting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Jag kommer inte. Det skulle vara ifall Räven velar som tidigare ända fram tills DH äger rum. Då åker jag nog dit, letar upp honom och slår honom i bakhuvudet. Sen åker jag hem igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Tror inte det. Kanske kan hitta trådlöst nånstans. Okej, min flickvän och hennes kompis hade tänkt åka upp och tatta nedladdningar nämligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Är inte alls sugen på DHS, så jag kommer inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Inatt 00.00 smäller det, då släpps biljetterna. Så, vilka är det som tänker köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 JAG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 24 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Jag får köpa imorgon, morsan orkar inte sitta uppe till 12 då hon börjar jobba 06.30 på morgonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Jag får köpa imorgon, morsan orkar inte sitta uppe till 12 då hon börjar jobba 06.30 på morgonen. Du kan inte köpa själv då? För imorgon är väl alla slut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 24 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 (redigerad) Du kan inte köpa själv då? För imorgon är väl alla slut? Varför skulle de vara slut imorgon? Eftersläpp hallå? Vart står det att de öppnar platsbokningen exakt klockan 12? Senaste tre gångerna har det ju vart runt 20, 21. Står även i nyhetsbrevet att det är 20.00. Redigerad 24 mars, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Varför skulle de vara slut imorgon? Eftersläpp hallå? Vart står det att de öppnar platsbokningen exakt klockan 12? Senaste tre gångerna har det ju vart runt 20, 21. Står även i nyhetsbrevet att det är 20.00. Japp, jag hade fel, idag 20.00 släpps biljetterna Anyhow, Kebab! Vi ska köra armbrytning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Jag kommer nog trots allt. Biljettsläpp 20:00! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Jag kommer inte för det krockar med where the action is Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Jag iiiiiiiiiii Kebab ska dit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts