VenoM Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Finns en till, right here: http://jshc.bilddagboken.se/p/show.html?id...mp;directlink=1 Söt bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 DEN ÖKÄNDA FILMEN PÅ STELL ÄR HÄR! http://ww2.beffo.se/upload/pic~/beffo.se-y...langoeswild.rar Är inte den där rosa tröjan lite för liten för Stellan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Är inte den där rosa tröjan lite för liten för Stellan? Den sitter galant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 DEN ÖKÄNDA FILMEN PÅ STELL ÄR HÄR! http://ww2.beffo.se/upload/pic~/beffo.se-y...langoeswild.rar roflroflrofl, slutet va epic! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 roflroflrofl, slutet va epic! Awesome film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 19 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2008 Är inte den där rosa tröjan lite för liten för Stellan? Det är PPP, och det är en magtröja, SÅDESÅ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2008 Den passar mif perfekt. Var dock på gränsen att jag skulle tagit någon annan på Tisdagmorgonen då den inte är speciellt varm. Men, DH = PPP, och den sticker absolut ut från mängden. Sen är det alltid kul att oavsätt hur många DH jag har varit på så har det alltid varit någon som har kommit fram och kommenterat tröjan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 19 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2008 Den passar mif perfekt. Var dock på gränsen att jag skulle tagit någon annan på Tisdagmorgonen då den inte är speciellt varm. Men, DH = PPP, och den sticker absolut ut från mängden. Sen är det alltid kul att oavsätt hur många DH jag har varit på så har det alltid varit någon som har kommit fram och kommenterat tröjan. Det var ju som vi sa när folk skulle raida statoil, då skulle dom skicka alla vakter efter dig eftersom du var den enda med PPP tröja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2008 Det var ju som vi sa när folk skulle raida statoil, då skulle dom skicka alla vakter efter dig eftersom du var den enda med PPP tröja Jo, det är faktist crew som frågar oftare än deltagarna var jag fått tag på tröjan eller att den är snygg/ful/cool/whatever. Bara under min sista timme där så var det 3 stycken i crew som kommenterade tröjan, sista var skånetjejen som vill få tröjan när jag dog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 20 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2008 Jo, det är faktist crew som frågar oftare än deltagarna var jag fått tag på tröjan eller att den är snygg/ful/cool/whatever. Bara under min sista timme där så var det 3 stycken i crew som kommenterade tröjan, sista var skånetjejen som vill få tröjan när jag dog. Fast hon såg ju olyckligt nog att den var en fejk-japansk-kopia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2008 Fast hon såg ju olyckligt nog att den var en fejk-japansk-kopia. Bah, vem har sagt att Buttran inte kan ha blonderat sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts