RavenE Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Nej, Linköping vadfan. Hängeru' inte med? Bah. -köping som -köping. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Stell är på DH, snodde en dator! D55:41 Kom och våldta! LOLOLOLOLO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 haha... omg. fõr er som undrar så är jag hemma. blev så jävla tråkigt utan dator, så nu får man dras med att skriva på ps3t. skrivtid: 10.47 minuter synd bara att jag missade eran utflykt, som jag, stell och jshc planerat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 synd bara att jag missade eran utflykt, som jag, stell och jshc planerat Det var gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 17 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 VI HAR FÖRST VART PÅ SHELL OCH ÄTIT KÖRV, SEDAN TILL STATOIL DÄR VI STOD OCH VÄNTADE I EN HALVTIMMA, SEN KÖPTE VI SNUS OCH CIGG, SEN ÅKTE VI HIT, OCH NU ÄR DET KALLT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Sikorkas rapar luktar inte gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 17 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Sikorkas rapar luktar inte gott. Hahahaha Min smidighet under bommen var ju finast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 HAHAHAHAH! JSHC Faceplantade asfalten, så jävla sexigt. Förjävla god korv var det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 17 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 HAHAHAHAH! JSHC Faceplantade asfalten, så jävla sexigt. Förjävla god korv var det också. Dock landade jag aldrig med facet i asfalten IceCandy har gjort sig en säng av stolar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Dock landade jag aldrig med facet i asfalten IceCandy har gjort sig en säng av stolar Var man inte en laxfitta om man sov? Jag ska stanna uppe och sova i bilen/när jag kommer hem imor.. dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 HAHAHAHAH! JSHC Faceplantade asfalten, så jävla sexigt. Förjävla god korv var det också. Korven var ju helt klart duglig, skulle dock vilja haft korv med mys istället för bröd. Dock landade jag aldrig med facet i asfalten IceCandy har gjort sig en säng av stolar Ljug inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Korven var ju helt klart duglig, skulle dock vilja haft korv med mys istället för bröd. Ljug inte MED MUS! Fan, klockan är snart 5. Jag måste åka hem VILL INTE, VILL INTE, VILL INTE!1111 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 17 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 (redigerad) MED MUS! Fan, klockan är snart 5. Jag måste åka hem VILL INTE, VILL INTE, VILL INTE!1111 Kom förbi här innan så går vi ut och rygar. Du kan få se min hand nu MyStiC Storlek på Battlefield Heroes (Kommer inte ihåg vem som frågade men): 288 MB (302 258 272 byte) Redigerad 17 juni, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 (redigerad) Sikorkas rapar luktar gott. För er som inte kan, eller som inte fick uppleva detta, föreställ er ett religiöst och onaturligt möte med jesus. Ungefär så gott. :3 Redigerad 17 juni, 2008 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 17 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 För er som inte kan, eller som inte fick uppleva detta, föreställ er ett religiöst och onaturligt möte med jesus. Ungefär så gott. :3 Jag hann veva ner rutan innan lukten spred sig framåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Fy fan för i helvetes jävlar! Var ute och rökte med mina polare, så skulle jag leka lite med ciggen och det slutar med att glöden flyger ur filtret och fastnar mellan mina läppar. Jag försökter spotta ut den men den satt fast så jag petade ut den med tungan. Så nu har jag brännsår på båda läpparna och tungan. Har en seperoligfilm som min polare spelade in i smyg, men jag kom på honom till slut. Natthumor utlåvas gånger tusen. Varnar för väldigt stötande material. Vet dock fan hur ni ska få tag på den.. hmmz.. Måste åka hem ju, what the fuck! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 17 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Hahahaha en som sov på stolar (Som ice gör här) på Sikorkas rad har ramlat ner på golvet utan att vakna, GGPCW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Upp med filerna på en host, och det är fort för helvete! Måste ha dom på nedladdning när jag kommer hem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 17 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 ÖH... AHAHHAHAHAHAHAHHAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 (redigerad) Go'morron. Edit: Börjar packa ner datorn nu tror jag. Puss. Redigerad 17 juni, 2008 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts