VenoM Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 MyStiC och jag hakar på om vi får? Ska bara fråga honom också.. Han ligger o sover någonstans. -------- FRUKOST INC. Gief frukost plx! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Min favoritbild. päronpung ftw! http://img155.imageshack.us/img155/7458/dsc0157253nf9.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 16 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 (redigerad) Stell försöker febrilt gömma sin raggarsträng på varenda bild BILLYS TILL FRUKOST EQUALS EPIC WIN! Redigerad 16 juni, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Jävla Datorbutiken. Pajjar min dator :'( hela moderkortet kortslutet. Horgubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Jävla Datorbutiken. Pajjar min dator :'( hela moderkortet kortslutet. Horgubbe. Du får spela Guitar Hero istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 (redigerad) Nu är jag hemma igen. Ska strax gå och lägga mig för att sedan gå upp och jobba. Kommer tillbaka runt 12 imorgonkväll, då vi har planerat en tripp till Max här i jkpg. JSHC, Donkeey och Sikorka har dibbat platser, men det finns 2 kvar för dom som är intresserade. @Forumträff: Den vart lite stel i början men det släppte efter trappincidenten och det släppte helt när vi sen åkte 8 pers i min skrotbil till Honda Civic -96. Hoppas ni hade det lite roligt som jag hade det, lol. Absolut den roligaste och sjukaste forumträffen än sålänge. Finns det btw någon vaken som har bilderna och kan rara ihop dom lite snabbt och skicka på MSN? Verkar inte som att jag kan komma åt Sikorkas filelist på DC. Walla! Japp som Saleen sa så är vi på! Quickedit: Sovit i 7 timmar nu ungefär, första riktiga sömnen sen DH startade. Redigerad 16 juni, 2008 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Om ett par timmar ska man hem då :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Då fick man spytt också, jag vill hem : < Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 (redigerad) plixi någon som vill spela något? .fuck, muskelkramp i lungornasfffffffffffffffff Redigerad 16 juni, 2008 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 plixi någon som vill spela något? .fuck, muskelkramp i lungornasfffffffffffffffff Gief bra spel! har tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 RB6 Vegas? Annars hade jag tänkt att slänga upp en privat server på World of Warcraft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 .min fgraffe pallar inte shadow model 3.0, däroav inte rb6v oh fyfan vad ont det gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 16 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Jag är på, säg spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 RB6 Vegas? Annars hade jag tänkt att slänga upp en privat server på World of Warcraft. Jag har server!!111ett RB6 you say? Finns på dc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 16 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 (redigerad) Okej, jag är inte med på varken Vegas eller WoW Men gärna QuakeWorld eller Quake3 GTASajten Quake3 turnering på DH? Redigerad 16 juni, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Okej, jag är inte med på varken Vegas eller WoW Men gärna QuakeWorld eller Quake3 Men gief quake då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 CoD4 era små njubs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 CoD4 era små njubs. IP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 (redigerad) FZ vart i farten SOVA!!! Sitter till höger dom 2 staplade datorerna. Med ett par vita hörluar framför mig. IP t CoD4? OMFG far cry 2!!!!!!!!! Redigerad 16 juni, 2008 av Alftakillen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 ZOMG DET ÄR SNYGGT SOM FAN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts