Sikorka Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 (redigerad) VI HAR LEGAT I STELLANS BIL! SJUKASTE FORUMTRÄFFEN NÅGONSINN! lillen-dc.mine.nu Ni andra får ladda upp de andra bilderna [DH]Kemoj, mappen "FORUMTRÄFF" :3 Redigerad 16 juni, 2008 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Okaj, har bilderna nu, MEN; Om det finns nån som vet mer än mig och Sikorka (gud förbjude) så får dom gärna berätta om nån random sida där man kan ladda upp många bilder samtidigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 (redigerad) mig och Sikorka (gud förbjude) .komsikomsi :> ___ donkeeyy och venom passar på att ta en ridtur på stellhell <333 ; aka stell agerar lvl 80 mount Redigerad 15 juni, 2008 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 aka stell agerar lvl 80 mount 480% speed! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 SJUKASTE FORUMTRÄFFEN NÅGONSINN! lillen-dc.mine.nu Ni andra får ladda upp de andra bilderna [DH]Kemoj, mappen "FORUMTRÄFF" :3 Schysst hentai du hade ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Schysst hentai du hade ^^ Alla har hentai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 .komsikomsi :> ___ donkeeyy och venom passar på att ta en ridtur på stellhell <333 ; aka stell agerar lvl 80 mount Lömskare min än den på Stell får man leta efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 16 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Lömskare min än den på Stell får man leta efter. He just lol'd irl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 DH var bättre förr. /Discuss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 16 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 DH var bättre förr. /Discuss Well, våran forumträff pwnade rätt hårt, stell drog full-back runt en stolpe så vi nästan välte med bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Sikorka suger på Age of Empires III PWNT HIS ASS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Nu är jag hemma igen. Ska strax gå och lägga mig för att sedan gå upp och jobba. Kommer tillbaka runt 12 imorgonkväll, då vi har planerat en tripp till Max här i jkpg. JSHC, Donkeey och Sikorka har dibbat platser, men det finns 2 kvar för dom som är intresserade. @Forumträff: Den vart lite stel i början men det släppte efter trappincidenten och det släppte helt när vi sen åkte 8 pers i min skrotbil till Honda Civic -96. Hoppas ni hade det lite roligt som jag hade det, lol. Absolut den roligaste och sjukaste forumträffen än sålänge. Finns det btw någon vaken som har bilderna och kan rara ihop dom lite snabbt och skicka på MSN? Verkar inte som att jag kan komma åt Sikorkas filelist på DC. Walla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Ifall du har ipn kanske jag kan dra hem skiten stell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 (redigerad) Absolut den roligaste och sjukaste forumträffen än sålänge. Finns det btw någon vaken som har bilderna och kan rara ihop dom lite snabbt och skicka på MSN? Verkar inte som att jag kan komma åt Sikorkas filelist på DC. Walla! jag fixar kk :3 Redigerad 16 juni, 2008 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 jag fixar kk :3 Me want pics aswell! Raeka12@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Nu är jag hemma igen. Ska strax gå och lägga mig för att sedan gå upp och jobba. Kommer tillbaka runt 12 imorgonkväll, då vi har planerat en tripp till Max här i jkpg. JSHC, Donkeey och Sikorka har dibbat platser, men det finns 2 kvar för dom som är intresserade. @Forumträff: Den vart lite stel i början men det släppte efter trappincidenten och det släppte helt när vi sen åkte 8 pers i min skrotbil till Honda Civic -96. Hoppas ni hade det lite roligt som jag hade det, lol. Absolut den roligaste och sjukaste forumträffen än sålänge. Finns det btw någon vaken som har bilderna och kan rara ihop dom lite snabbt och skicka på MSN? Verkar inte som att jag kan komma åt Sikorkas filelist på DC. Walla! Bah, nu passar det sig att åka och äta, kan inte följa med jue Åker vid 20:00. Trappincidenten: Vi lyckades inte komma på hur vi skulle fota oss, så vi satte oss i en trappa. Och helt random kommer det nån gubbe och börjar tjata och fråga om det är problem; - Ni flyttar på er om det kommer någon?! - Visst, inga problem, säger jag. - NE, det hoppas jag inte, för då skulle vi behöva lösa dom nu!? säger han och ser ut som han vill klösa ut mina ögon med plastgafflar! sen fortsatte han babbla om problem och dyl. Jävligt skum person det där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 16 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 GODMORGON! Nu är jag fit for fight igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Tror aldrig jag sovit såhär mycket på ett Dreamhack förut! Men jag ligger på två stycken stolar och har fötterna på min väska, det är som att ligga i en hel säng, skitskönt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Det är surt jävla pulver över halva mitt G15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 (redigerad) Nu är jag hemma igen. Ska strax gå och lägga mig för att sedan gå upp och jobba. Kommer tillbaka runt 12 imorgonkväll, då vi har planerat en tripp till Max här i jkpg. JSHC, Donkeey och Sikorka har dibbat platser, men det finns 2 kvar för dom som är intresserade. @Forumträff: Den vart lite stel i början men det släppte efter trappincidenten och det släppte helt när vi sen åkte 8 pers i min skrotbil till Honda Civic -96. Hoppas ni hade det lite roligt som jag hade det, lol. Absolut den roligaste och sjukaste forumträffen än sålänge. Finns det btw någon vaken som har bilderna och kan rara ihop dom lite snabbt och skicka på MSN? Verkar inte som att jag kan komma åt Sikorkas filelist på DC. Walla! MyStiC och jag hakar på om vi får? Ska bara fråga honom också.. Han ligger o sover någonstans. Men jag är ganska säker på att han vill. -------- FRUKOST INC. Redigerad 16 juni, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts