Saleen Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Sov i ett par timmar inatt, största problemet var att vi blev utkastade från sovsalen en gång... Varför? Installerar WAR beta nu. HYPE, HYPE! Om jag inte blir übernöjd så kan jag alltid påminna mig om att det bara är en beta. Lunch snart... aldrig mer Pizza... Jag måste leta upp lite husmanskost. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Ett par timmar Venom? Du sov ju fan typ från 5-6 tills nu väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 (redigerad) Varför? Installerar WAR beta nu. HYPE, HYPE! Om jag inte blir übernöjd så kan jag alltid påminna mig om att det bara är en beta. Lunch snart... aldrig mer Pizza... Jag måste leta upp lite husmanskost. Först så fick vi inte sova i brandgången, helt sjukt... sen efter det så sov vi i sovsalen, sen vid halv7 så väckte dom oss, och sa att vi skulle sova i ett annat rum.... Jag sa i helvete heller, då blev dom sura ;< fick flytta på mig Jag söker frukost! @JSHC; Ja, drog vid typ 5... 5-12... 7 timmar! Redigerad 15 juni, 2008 av SAvenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 FRUKTA MIN KAMERA OCH MIN BLIXT! ZPAM! IN THE EYE OF THE STORM! Rave? Någon som ångrar att dom inte åkte? http://img241.imageshack.us/img241/873/ravejy9.jpg http://img241.imageshack.us/img241/9735/greenraveaq4.jpg Vad nu? Blonda tjejer på Dreamhack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Vad är det här för fjollerier. Sova? På ett LAN? Det är ju oskriven lag att man inte ska det, fjollor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Vad är det här för fjollerier. Sova? På ett LAN? Det är ju oskriven lag att man inte ska det, fjollor. Så du klarar att vara vaken i 3-4 dygn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Jag har härmed döpt IceCandy till "FatBoy Slim" efter att vi testade att göra om våra namn till penisnamn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Vad nu? Blonda tjejer på Dreamhack? http://www.dreamhack.se/dhs08/photos.php?id=5&picid=160 http://www.dreamhack.se/dhs08/photos.php?id=5&picid=158 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Nääär kommer snellhell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Jävla slö venom. själv har jag sovit typ 1,5 timme. köp en platta jolt FFS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Jävla slö venom. själv har jag sovit typ 1,5 timme. köp en platta jolt FFS! Men jag förväntar mig att du ger mig pengar isf! ;> Du har fan inte gjort nått din late fan, du sitter där och spelar GH, skumbadar inte ens :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Klart som fan att jag har bil, hur skulle jag annars komma ner. Ska käka och fixa lite grejer, sen drar jag mig neråt. 100:- för ett dagspass, amirite?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Klart som fan att jag har bil, hur skulle jag annars komma ner. Ska käka och fixa lite grejer, sen drar jag mig neråt. 100:- för ett dagspass, amirite?! Jah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Har kommit in i Battlefield: Heroes betan, de som vill smygtitta lite på spelet får smyga sig iväg till min plats D14:11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Har kommit in i Battlefield: Heroes betan, de som vill smygtitta lite på spelet får smyga sig iväg till min plats D14:11 Ska spela lite SA:MP men jag kommer nog över lite senare. Jag fick tag på en WAR tröja btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Ska spela lite SA:MP men jag kommer nog över lite senare. Jag fick tag på en WAR tröja btw. Det var ett jävla slagsmål där framme, fick typ 10 armbågar i huvudet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Det var ett jävla slagsmål där framme, fick typ 10 armbågar i huvudet Fansen lever upp till deras slogan... WAAAAAAAAAARRRGHHH !!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Har kommit in i Battlefield: Heroes betan, de som vill smygtitta lite på spelet får smyga sig iväg till min plats D14:11 Det va najz, blandning mellan en ninja och rambo ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Blöö, LF Rökpolare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 (redigerad) Vad gjorde ni da eftersom ni blev utkastade från sovsalen Såg det nu Redigerad 15 juni, 2008 av Tikki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts