Lajnux Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Rave? Någon som ångrar att dom inte åkte? Are you shitting me? Min mor ska få sig en utskällning imorgon. (Skulle få pengar av henne till DH eftersom att jag inte hade några kvar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Are you shitting me? Min mor ska få sig en utskällning imorgon. (Skulle få pengar av henne till DH eftersom att jag inte hade några kvar) Nej, jag som knäppte dom. :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Are you shitting me? Min mor ska få sig en utskällning imorgon. (Skulle få pengar av henne till DH eftersom att jag inte hade några kvar) Vi hade skitkul, vi tappade bort sikorka mitt i allt, men såg han då och då, donkeey och jag skrek SHOOOWTEEEK! hela tiden och Venom slängde sig runt i skummet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Vi hade skitkul, vi tappade bort sikorka mitt i allt, men såg han då och då, donkeey och jag skrek SHOOOWTEEEK! hela tiden och Venom slängde sig runt i skummet Nä. Du skrek Shåwtäk, jag skrek Showtek du och din dialekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 (redigerad) Detta är Sikorka när han sover. Han dreglar och slemmar jättesnyggt. Edit: Sikorka tvingade mig ta bort bilden. ' Redigerad 15 juni, 2008 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Another one goes up and another one goes down. God morgon, sovit i typ två timmar. Saleen hade gått upp när jag kom för ungefär 5 minuter sen. IceCandy skulle sleepa nu, godnatt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Another one goes up and another one goes down. God morgon, sovit i typ två timmar. Saleen hade gått upp när jag kom för ungefär 5 minuter sen. IceCandy skulle sleepa nu, godnatt! Jag och icecandy har suttit och diskuterat penisar, möjliga dildos från datorbutiken osv hela morgonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Vi ses senare idag då pojkar och flickor. Var berädda för ett gruppfoto med er favvoadmin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Vi ses senare idag då pojkar och flickor. Var berädda för ett gruppfoto med er favvoadmin. Jaaaa ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Vi ses senare idag då pojkar och flickor. Var berädda för ett gruppfoto med er favvoadmin. Det gör vi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Vi ses senare idag då pojkar och flickor. Var berädda för ett gruppfoto med er favvoadmin. Trevligt See ya later. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 (redigerad) Nu är jag vaken igen. Blev bara en timmes sömn. Funderar på att försöka sova mer, får se hur det blir.. Edit: HARRHARR VAKEN IGEN! Redigerad 15 juni, 2008 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Har fått mig en timmas slösömn nu. Godmorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Snell, har du bil? för om du har det så har JSHC och jag några planer. Vi kapar taket, så vi kan röka i den. Sen om du inte gillar den nya cabben så använder vi silvertejp så att taket sitter fast igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Snell, har du bil? för om du har det så har JSHC och jag några planer. Vi kapar taket, så vi kan röka i den. Sen om du inte gillar den nya cabben så använder vi silvertejp så att taket sitter fast igen! DET VAR MIN IDÉ, BARA MIN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 DET VAR MIN IDÉ, BARA MIN Silvertejpen kom du med ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Silvertejpen kom du med ? Det vet jag inte, men cabben var min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Mer bilder av DH plix! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Mer bilder av DH plix! www.dreamhaxx.wordpress.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 GODMORGON DREAMHACK! Sov i ett par timmar inatt, största problemet var att vi blev utkastade från sovsalen en gång... Sen var det en jävla massa fittor som sker HALLÅ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts