JSHC Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 (redigerad) Dreamhack Summer 2008 Ja, pojkar och flickor, nu är det snart dags för biljettsläpp för Dreamhack Summer 2008, kommer att anordna en lista med de som kommer och de som "kanske" kommer, så skriv bara i tråden så skriver jag upp er. Ett annat förslag är att ha en GTASajtenrad, speciellt när jag själv inte säkert har någon att sitta med, så de som vill kan ju säga till så får vi se om det blir någon rad, och isåfall vilken det blir.. Biljettsläpp: 25 Mars. Källa: http://web.dreamhack.se/index.php?event=2&language=sv Hemsida: http://web.dreamhack.se/ Bokningssida: http://bokning.dreamhack.se Vi kommer på DH: JSHC Saleen Päronpung Wahlis MyStiC SAVenom (Du får nog tag på biljetter ska du se.) Lajnux Troxie Sikorka Panimala (Vet inte om du skojar, men du har ju vart där förr så skriver upp dig.) Donkeey IceCandy Vi kanske kommer på DH: Jacker Stellhell Alle090 P-C Vi kommer (förhoppningsvis) att sitta på GTASajtens Rad: Inte en jävel atm Redigerad 29 mars, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Kaaaaaanske, men troligtvis inte. Beror på vilka andra som ska dit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Jag kommer! 100% säkert iår!! Du kan skriva upp Päronpung, Wahlis och MyStiC också! De ska också med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Jag KANSKE kommer att komma. Med en klasspolare dvs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Jag vill! Jag kommer nog. Fast kanske inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Får jag biljetter, så kommer jag! Föräldarna skjutsar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Jak kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Jag kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Jag kommer. Good one. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Klart som korvspad att man kommer iår! Vi får väll se hur mycket folk från GTAsajten som kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Jag kommer inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Men vafan, jag har redan bestämt att jag inte ska komma, men nu är det ju massa roliga forumiter som ska dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Men vafan, jag har redan bestämt att jag inte ska komma, men nu är det ju massa roliga forumiter som ska dit. Ska du köra andra varianten i år? "jag kommer inte! jag kommer inte! jag kommer inte!" Sen dyka upp ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Vilka datum är det? Jag kommer inte! Har RavenE varit där nån gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 (redigerad) Kaaaaaanske, men troligtvis inte. Beror på vilka andra som ska dit... Om jag kommer så kommer du, alltså? Nej, jag ska inte dit. Krockar med WTAI. Inte för att jag hade kommit ändå. Redigerad 19 mars, 2008 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Ska du köra andra varianten i år? "jag kommer inte! jag kommer inte! jag kommer inte!" Sen dyka upp ändå? Haha, javisst. Har RavenE varit där nån gång? Ja, jag var där i vintras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Jag kommer inte. Nooo! Då har jag ingen att käka hamburgare med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Jag kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Kommer inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Skulle vara roligt att komma, men det blir så bökigt när man bor här uppe att ta sig ner med dator och hela köret. Någon annan gång kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts