Deltanator Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 (redigerad) En fråga till en av moderaterna, eftersom hultenius inte svarar på varken posts eller pm så tänkte ja fråga en av modsen nån som kan byta mitt nick ??? Vill byta till blizzard mvh niklas Redigerad 19 mars, 2008 av Deltanator Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 (redigerad) Varför inte en vänsterpartist? Redigerad 19 mars, 2008 av GTApimpfoolife Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 haha varför vill du heta blizzard? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Hej Niklas, jag har sett din snopp. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Hej nicklas, dem kan inte göra det. hej då snoppis. btw Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 19 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Hej Niklas, jag har sett din snopp. blev du lite kåt eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Klick >>> webmaster@gtasajten.com <<< Klick Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 (redigerad) Ääh, du får helt enkelt leva med ditt namn! Det påminner om oss när du gjorde den där jäkla tråden där ditt könsorgan fanns och du kommer alltid vara påmind för det. Måste kännas härligt. By the way. Moderator (topp3)/admin (stellhell) kan inte byta namn. Redigerad 19 mars, 2008 av chucky.swe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Eftersom jag är socialdemokrat så kan jag tyvärr inte hjälpa dig. Allvar, lägg ner nu, skicka ett PM eller Mejl till Hultan och vänta på svar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts