Alle090 Skrivet 28 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2009 Ibland är det bäst att vara tyst... Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 28 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2009 Jag fick en stereo att laga... hur lämnar jag tillbaka den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2009 Jag fick en stereo att laga... hur lämnar jag tillbaka den? Lägg den i familjekatalogen och gå till personen som du fick den av .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2009 Jag fick en stereo att laga... hur lämnar jag tillbaka den? Hur? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2009 (redigerad) Ja precis... Här ja... On the Pirate Bay file-sharing site, users traded comments on downloading “The Sims 3,” a game in which users build and maintain virtual communities. “More Sims! Can’t… afford… buying,” a downloader named “Pengy” wrote in a comment on May 20. “Great upload thanks,” user “tj01” wrote on May 19. “Still going to buy it when it comes out though.” Copies of the game available on file-sharing Web sites aren’t the full version, Electronic Arts said. “The pirated version is a buggy, pre-final build of the game,” Holly Rockwood, a company spokeswoman, said in an e- mailed statement. “It’s not the full game. Half the world -- an entire city -- is missing from the pirated copy.” Edit @ Curly: Du måste leta reda på personen som "gav den till dig"... Kolla i "möjligheter"-tabben och leda reda på uppgiften. Där står vem som ska ha den. Så ska du kunna se hans ikon när du går till "kolla på hela staden-läget" eller vad man ska kalla det. Redigerad 29 maj, 2009 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 The.Sims.3.Riverview.Addon-BAT Där ser man... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Lägg den i familjekatalogen och gå till personen som du fick den av .. Tack yå! Hur? xD Det dök bara upp som en möjlighet, om telefonen ringde eller om den bara poppade upp kommer jag inte ihåg. Man måste ha kommit en bit på händighetsgrejen. Edit @ Curly: Du måste leta reda på personen som "gav den till dig"... Kolla i "möjligheter"-tabben och leda reda på uppgiften. Där står vem som ska ha den. Så ska du kunna se hans ikon när du går till "kolla på hela staden-läget" eller vad man ska kalla det. Jodå, vem det är hade jag koll på. Har fortfarande inte lämnat tillbaka den. Och ja, jag är rysligt snabb på att svara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 The.Sims.3.Riverview.Addon-BAT Där ser man... Såg det redan vid 11 tiden imorse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Om man fixar den "nya" versionen av Sims, kan man använda savedgames'en från den gamla versionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Om man fixar den "nya" versionen av Sims, kan man använda savedgames'en från den gamla versionen? Ja. Flytta bara ut savegame mappen och tabort spelet installera den "nya" versionen sen flytta tillbaks savegame mappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Skapade simmen, tog karriär inom idrotten för att uppnå livsönskan, kämpar för att komma till toppen och klarar det, skriver massor med autografer , sims 3 är underbart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Oj FZ gav sims 3 5/5 Första sims spelet ja ser så höga betyg på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Oj FZ gav sims 3 5/5 Första sims spelet ja ser så höga betyg på. Så jävla löjligt, recensionen är riggad/recensenten är full. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 (redigerad) edit: nvm, läste jäkligt fel. Redigerad 4 juni, 2009 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 5 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2009 Oj FZ gav sims 3 5/5 Första sims spelet ja ser så höga betyg på. Det har fått sjukt bra betyg överallt, game reactor gav 9/10 , jag vet att dom kanske inte är dom bästa men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2009 Screens: http://screenshot.xfire.com/screenshot/medium/bb86ab1db82989727ed1e3f6d907d38c507a57c7.jpg http://screenshot.xfire.com/screenshot/medium/ec75e4d44b247b06b0b950a301e21ac6cc1e0587.jpg http://screenshot.xfire.com/screenshot/medium/1e09b5d186fd8c45849f83c22efdd9feec0e202c.jpg http://screenshot.xfire.com/screenshot/medium/57e9e1e4ab7d7fd0e9d44bf3f530db089591da66.jpg http://screenshot.xfire.com/screenshot/medium/4d4ad3563d6329f649e48c15e62f23e46605347f.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 8 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2009 Är det inte möjligt att ha två spelbara familjer i samma stad?! Det här är ju frustrerande. h4lp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2009 Sims-spelen har aldrig varit ett spel jag har spelat speciellt länge. Tröttnar snabbt efter att man har uppnått högsta stegen inom karriären, eftersom simmen(?) blivit en gamling då, och dör strax. Sims 3 är inte annorlunda... Blev rockstjärna, spelade lite konserter, sen tröttnade jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2009 (redigerad) Är det inte möjligt att ha två spelbara familjer i samma stad?! Det här är ju frustrerande. h4lp! Javisst du byter bara aktivt hushåll. Det stod något om att något går förlorat, när man gör det. Men det sparades en backup bland sparfilerna Mina dokument\Electronic Arts\The Sims 3\Saves " *sparnamn*.sims3 " heter sparfilen och backup " *sparnamn*-sims3.backup " När du vill ha tillbaks gammla hushållet utan nåt förlorat skulle jag tro du bara lägger till .backup1 på den förra och tar bort .backup på den du vill använda. Redigerad 8 juni, 2009 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 8 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2009 (redigerad) Så man måste fiffla med filer varje gång man ska byta hushåll? Det är min flickväns Sim så jag vill helst inte förstöra något. Edit: Såg din editering nu. Tack. Redigerad 8 juni, 2009 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts