DrStupid Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Vänta nu... Är inte det där The Sims 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Vänta nu... Är inte det där The Sims 2? Tänkte samma sak först innan jag såg karaktärerna och deras höga polymesh... Aja men det är bra att karaktärerna är lite snyggare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Räckte med ettan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Sims 1 är nog det spelet jag haft roligast med i hela världen. Öhm.. detta bryr jag mig inte om dock. Ja, faktiskt! Kommer ihåg då jag var liten och hade fel på ljudkortet på den dåvarade datorn, så jag kunde bara spela The Sims 1 utan ljud. Men spelade som bara fan ändå, och skapade Mats Sundin och hans familj. Hans yrke var dessvärre inte hockeyspelare utan försökskanin på ett labb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Efter EA:s mjölkande så orkar jag inte bry mig om detta spel. Precis som med NFS serien. Nu blir det The Sims 3 + tonnvis med överprisade expansioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Expansion Packs gör det hela roligare du får mera funktioner att göra mera saker etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Expansion Packs gör det hela roligare du får mera funktioner att göra mera saker etc. Och får betala extra för all skit dom skulle kunnat lägga in i spelet från första början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Expansion Packs gör det hela roligare du får mera funktioner att göra mera saker etc. Till en viss gräns, när det släpps så många som det släppts till The Sims och The Sims 2 blir jag bara irriterad När det släpps exempelvis skit som H&M Prylpaket och Tonårsprylar så tycker jag att gränsen är nådd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 (redigerad) The Sims är inget dåligt spel i grunden. Tyvärr förstör EA det genom att göra expasionspack och mjölka ur pengar ur konsumenterna. Fyfan. EA kan dra åt helvete. Nåja, får se om jag köper spelet. Tänker då inte köpa något jävla expasionspack. Redigerad 19 mars, 2008 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Alfabetet börjar med bokstaven A, sedan följer B, sedan C etc. Okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 (redigerad) Expansion Packs gör det hela roligare du får mera funktioner att göra mera saker etc. Jo, men att testa den nya monarksparkcykeln som tillkommer i det senaste expansionen brukar vara roligt i högst ett par dagar, sedan fastnar man oftast bara i samma gamla lunk - fast nu med en monarksparkcykel! Redigerad 19 mars, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 The Sims är inget dåligt spel i grunden. Tyvärr förstör EA det genom att göra expasionspack och mjölka ur pengar ur konsumenterna. Fyfan. EA kan dra åt helvete. Nåja, får se om jag köper spelet. Tänker då inte köpa något jävla expasionspack. w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 w0rd Lite stor sign? Ärligt, I don't give a fuck. Antar att min syrra kommer spela det. EA är ja.. skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Vem köper faktiskt spelen? Bara någon timma efter att de blivit släptta ligger det ute på internet... ingen bryr ju sig om de stackars barnen som faktiskt betalar, är det inte typ... lag på att tanka EAs produkter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Vem köper faktiskt spelen? Bara någon timma efter att de blivit släptta ligger det ute på internet... ingen bryr ju sig om de stackars barnen som faktiskt betalar, är det inte typ... lag på att tanka EAs produkter? Jo, det är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 Är det bara ja som längtar efter detta ju mer man tänker på hur bra detta blir? Btw vilka mer funktioner vill ni se i The Sims 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 Är det bara ja som längtar efter detta ju mer man tänker på hur bra detta blir? Btw vilka mer funktioner vill ni se i The Sims 3? Ja det är bara du Har aldrig gillat The Sims, fick tvåan gratis när jag köppte min dator och jag installera och spelade i en natt ungefär, sen så upplevde jag det jävligt tråkigt, så jag avinstallera och har aldrig velat pröva igen, But then again så gillar jag inte overview strategispel heller, känns som man inte lever in i spelet lika mycket. men hey, det är min opinion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 Installerade The Sims som verkligen är rätt så.. Tråkigt nu. Men det har ju trots allt åtta år på nacken. Kommer nog att köpa The Sims 3 och bajsa expansioner senare. Jag gillar spelar som The Sims och Postal. Nog för att de båda är, förmodligen de största tortyrsimulatorer ute på marknaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 Jag gillar spelar som The Sims och Postal. Gör man det har man säkerligen den bredaste spelsmak som finnes. (Inget illa menat med det, dock.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Gör man det har man säkerligen den bredaste spelsmak som finnes. (Inget illa menat med det, dock.) Jag har extremt bred spelsmak. Samma sak med musik. Såg nyss att det fanns flera expansioner till The Sims 2 - fyfan vad förbannad jag blir. Finns det mycket möbler och liknande från början i The Sims 2? Aja, kommer aldrig att köpa EA's jävla expansionspack. EA är vider. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts