Jump to content

The Sims 3

SilentViper
 Share

Recommended Posts

Men va fan. Äsh då bailar jag. Jag hade byggt ett hus men det går inte att flytta. Fuck it :wub:

Är det för stort? Det är mitt också. Kan du inte bygga ett annat hus? Awm. Känns ju dumt. Hmm.

Talar du om alla oss?

Nope. Alle090 och Joe_Dirt hade först båda valt samma tomt som jag hade byggt mitt hus på redan. Nu har tydligen Joe flyttat sitt så det är ju bra. Funderar på hur vi ska göra med Alle nu dock. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm.. Det ser ju ut lite som att byggnaden är övergiven.. Med tanke på att fönsterna är spruckna och dörren igenspikad. :teehee:

Säker på att han inte blivit lurad? :)

Haha huset ser lite creepy ut på natten. Ja alla vet ju vilka som håller till vid övergivna företag :mf_doof: .

Haha nej han jobbar ju såklart där och äger även det där stället fick dock betala en liten hög summa :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm.. Det ser ju ut lite som att byggnaden är övergiven.. Med tanke på att fönsterna är spruckna och dörren igenspikad. :)

Säker på att han inte blivit lurad? :wub:

Haha. Du vet vilken karriär det är va? Jag såg den byggnaden för första gången tidigare idag. Förstod direkt att det var byggnaden för yrkesrollen kriminalitet.

Edit: Hade glömt bort detta.

När jag spelade i nattas (?), natten mot idag så sa jag till min sim Göran (Von Düvach) att kolla i sin stjärnkikare.

Jag fick sedan en informationsruta där det stog att Göran såg en meteorit falla ner mot jorden och landa i staden. "Du kanske ska gå och leta reda på den?".. Jag hittade den och det var en stor meteorit som var värd 490§

Jag har inte sålt den ännu. Känns som om den är cool att ha. Och jag behöver inte pengar just nu.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha. Du vet vilken karriär det är va? Jag såg den byggnaden för första gången tidigare idag. Förstod direkt att det var byggnaden för yrkesrollen kriminalitet

Det kunde man ju kanske gissa sig till förstås.. Men eftersom jag inte har spelet var det lite konstigt i mina ögon. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Haha. Du vet vilken karriär det är va? Jag såg den byggnaden för första gången tidigare idag. Förstod direkt att det var byggnaden för yrkesrollen kriminalitet.

Edit: Hade glömt bort detta.

När jag spelade i nattas (?), natten mot idag så sa jag till min sim Göran (Von Düvach) att kolla i sin stjärnkikare.

Jag fick sedan en informationsruta där det stog att Göran såg en meteorit falla ner mot jorden och landa i staden. "Du kanske ska gå och leta reda på den?".. Jag hittade den och det var en stor meteorit som var värd 490§

Jag har inte sålt den ännu. Känns som om den är cool att ha. Och jag behöver inte pengar just nu.

Haz ani screens :wub: . Btw vilken tid på dygnet såg du detta? Hade du nån speciell nivå i logik eller?

Tar även om min fråga nån som vet om det går att råna andra hem och andra simmar? Är i rank 4 i kriminalitet men har inte fått nån funktion om att råna andras hem så är det möjligt att det går?

Bebben: Då går du miste om nåt :)

Redigerad av Agent.47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här är lite bilder från mitt senaste projekt, ganska stolt än så länge :wub:

Nu är själva huset klart (utsidan)

Alright, Utsidan verkar vara klar just nu, får se om jag gör om lite :)

Ursäkta att linjerna syns men, what the hell :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Om jag får ge lite konstruktiv kritik, Mr 47, så måste jag säga att"färgen" på utsidan av huset ser förfärlig ut. Den passar inte alls. Sedan ser fönstren på vänster sida av framsidan lite konstigt placerade ut. Och sedan möjligen lite lägre takvinkel. Annars är det najs :wub:

Hittade typ ingen som passade till huset så då tog ja nåt bara tycker det saknas lite "färg". Tack iallafall att du uppskattade huset lite :) Som sagt ja suger på att bygga hus då det oftast blir fyr kantiga hus :/

Joe_Dirt mysigt hus :mf_doof:

Redigerad av Agent.47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hittade typ ingen som passade till huset så då tog ja nåt bara tycker det saknas lite "färg". Tack iallafall att du uppskattade huset lite :wub: Som sagt ja suger på att bygga hus då det oftast blir fyr kantiga hus :/

Joe_Dirt mysigt hus :)

Man tackar och bockar :mf_doof:

Som en liten feedback så skulle jag vilja tillägga att fönsterna är lite konstiga, att ca 4 i ett rum och bara 1 i ett annat rum... Det ser lite... Annorlunda ut :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man tackar och bockar :wub:

Som en liten feedback så skulle jag vilja tillägga att fönsterna är lite konstiga, att ca 4 i ett rum och bara 1 i ett annat rum... Det ser lite... Annorlunda ut :)

Syftar du på mitt hus? Såfall så fick ja bara plats med ett fönster i det rummet. Då om man sätter det på sidan så får man inte in nåt ljus där. Samma sak i mitt lilla tränings rum där är också ett fönster pga samma sak sen att taket ligger på undervåningen med som ni ser.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haz ani screens :wub: . Btw vilken tid på dygnet såg du detta? Hade du nån speciell nivå i logik eller?

Tar även om min fråga nån som vet om det går att råna andra hem och andra simmar? Är i rank 4 i kriminalitet men har inte fått nån funktion om att råna andras hem så är det möjligt att det går?

Bebben: Då går du miste om nåt :)

Njah. Den syns lite granna på den här bilden jag tog då jag blev rånad iaf...

Lite Hitler-varning på VickeX. Hoho.

Haha. Ser någonting Hitler-aktigt ut i mitt hus eller syftar du på hur jag betett mig på den senaste sidan, över det här med gtasajtengatan? Sure jag kanske är lite egoistisk, men jag tycker inte att jag varit speciellt elak.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor