ExploSive Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Ooh. Vad det där huset ett man kunde köpa färdigt eller har du byggt det? Det var riktigt snyggt med den där pelaren och så. Och så vill vi ha en liten minireview. Vilkar fördelar och nackdelar har du märkt med spelet än så länge? Edit: Förresten så, för er som kanske undrar, så funkar fusken från The Sims 2 även i The Sims 2. Dock inte move_objects on. Om det var så man skrev det, och inte move objects_on? Well. ctrl+shift+c sedan kaching eller motherload (eller var det lode?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Hoho, spelade en stund själv nyligen och det är rätt skoj faktiskt! Dock är det inte alls lika roligt att spela oseriöst som det var i ettan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Ute och fiskar(Jag går och fiskar och tar en tyst minut åker ut, ut och fiskar) http://pici.se/thumbs/t_pLboNzWAj.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Är det nån mer som har problem med kläder? När min sim går och läggersig tar han på sig finkläder eller arbetskläder. När han ska bada tar han också på sig finkläder.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Är det nån mer som har problem med kläder? När min sim går och läggersig tar han på sig finkläder eller arbetskläder. När han ska bada tar han också på sig finkläder.. Hm ja har inte så. När min sim går och lägger sig så ligger han i kalingar. Sen om det är jobb dag efter han har duchat innan han ska till jobbet så tar han direkt på sig sina arbetskläder. Har inga problem f.ö med det samma sak om han är ledig så tar han på sig sina vardags kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 haha, när ni börjar prata om kläder så..hur går det till när dom ändrar kläderna i trean nu? gör dom som i ettan och skuttar ett varv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 haha, när ni börjar prata om kläder så..hur går det till när dom ändrar kläderna i trean nu? gör dom som i ettan och skuttar ett varv? You got it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Hmm, Aging off fusket fungerar inte i detta spel, det är jävligt synd för det är fortfarande på TOK för lite tid man har på sig innan man blir pensionär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Hmm, Aging off fusket fungerar inte i detta spel, det är jävligt synd för det är fortfarande på TOK för lite tid man har på sig innan man blir pensionär... Man ska på något annat sätt bestämma ålder på dom, man ska kunna välja typ 1000 dagar och mindre osv, har inte själv spelat så jag vet inte men, så ska det vara i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Lägger upp en söt liten bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Hmm, Aging off fusket fungerar inte i detta spel, det är jävligt synd för det är fortfarande på TOK för lite tid man har på sig innan man blir pensionär... Går att ändra i spelinställningar. Går även att ändra hur länge man vill att simmarna ska leva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Går att ändra i spelinställningar. Går även att ändra hur länge man vill att simmarna ska leva. Vart? Har inte sett det i inställningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Vart? Har inte sett det i inställningar Men det är väl bara att gå in på inställningar och sen spelinställningar. Inte ett dugg svårt att hitta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Jag är faktiskt intresserad av The Sims 3. Hur är spelete egentligen? Finns det många nya möjligheter eller är det den vanliga 'nedskärningen'? Samt, hur många möbler och liknande finns det i jämförelse med tvåan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Man kan välja hur länge ens sims ska leva ja. Eller rättare sagt hur snabbt generationscykeln ska gå. Kort/snabb, normal, lång och episk (usch för svenska). Episk är max, och då är det 906 dagar eller någonting sådant har jag för mig att det var. Jag har ställt in det på lång då jag tyckte att det gick för snabbt normalt i TS2, men även på lång så går det för snabbt enligt mig. Ska nog ändra till den långsamaste cykeln nästa gång jag ska spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Vilka är de största förändringarna från Sims 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Men åååh vad långsamt det går, hur fort gick det för er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Ja vet inte om det är fel på Sims 3 eller om det är nåt med datorn. Typ om ni har sett bilderna på trä/buskar som ja har tagit så ser allt konstigt ut går inte att förklara typ. Varje gång ja spelar och flyttar in i ett hus eller är i kvarteret så ser buskar och träd skit konstiga ut massa tre kanter och sånt sticker ut allt ihop krullat etc. Ja kör med höga grafikinställningar och 75Hz på skärmen samt 1280x1021 75hz. Men allt ser fortfarande konstigt ut nån som vet vad felet är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 20 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2009 Tycker det var lite små kasst det här spelet, Var är alla grejer? kan ju knappt välja en normal frisyr. Känns som dom inte orkat göra nya föremål så dom har tagit med grejerna från 2an. Men men dom gör väl som vanligt ett halv färdigt spel och sen släpper 100 tillägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 20 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2009 (redigerad) Tycker det var lite små kasst det här spelet, Var är alla grejer? kan ju knappt välja en normal frisyr. Känns som dom inte orkat göra nya föremål så dom har tagit med grejerna från 2an. Men men dom gör väl som vanligt ett halv färdigt spel och sen släpper 100 tillägg Det är samma visa än en gång, släpper ett spel med lite objekt, för att sedan släppa en rad olika tillägg. (Ja, ett sätt att tjäna pengar.) Vet inte om detta stämmer, men har sett att det står 'exchange' och 'store' vid uppstart. Det finns frisyrer, objekt, hus etc. Måste man betala en slant för de sakerna? Det är ju lite dåligt, först betala för småplock och sedan tillägg, nja... Redigerad 20 maj, 2009 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts