Weener Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Det är ju det han skrev, din lilla snopp! Men vad i helvete vill du då din jävla fitta? Ska jag åka hem till dig och slå in skallen på dig din jävel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Men vad i helvete vill du då din jävla fitta? Ska jag åka hem till dig och slå in skallen på dig din jävel? Luktar som en ny disslåt är på g Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 20 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Men vad i helvete vill du då din jävla fitta? Ska jag åka hem till dig och slå in skallen på dig din jävel? Jag tror han ville tillrättavisa dig, tror inte du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Bad jag om din åsikt, Gayprezz? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Luktar som en ny disslåt är på g Nä, jag och Weener älskar varandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Ja, jag skämtade bara lite med Jacker. Men Cyprez on the other hand, ta livet av dig. Seriously Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 20 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 (redigerad) Bad jag om din åsikt, Gayprezz? Bad jag om din åsikt? Era lekar kan ni hålla på med på gratisforum för böglekar eller på msn. Redigerad 20 mars, 2008 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Och där slutar det. Allvar grabbar, lägg ner. Skicka PM till varandra om ni tvunget ska fortsätta. OnTopic tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban380 Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Driftar ochkör multiplayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 (redigerad) Luktar som en ny disslåt är på g Gör han låtar? :( Redigerad 27 mars, 2008 av R8N Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hallis Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 tjaa, skulle väl säga lite på vilket humör man är på, men själv älskar jag sanchezen, så får man tag i den i början på IV ja då kommer jag klippa den och köra runder och stegra o köra galet, älskar det haha.. men sen får man se lite hur spelet är och mappen osv. Men annars om jag inte pallar göra uppdrag, då blir det bara köra runder o göra feta grejer och köra över människor och slå dem lite o sånt, och ligga o snipa så man träffar föraren genom glaset så han trillar ut bilen och såna grejer, tja det gör jag typ när jag inte orkar uppdrag hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts