Tweak Skrivet 8 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 (redigerad) det fatala i att skapa invandrargetton kan jag skriva under. Men herregud, det håller jag också med om, men man måste väl kolla på argumenten också och inte bara åsikterna. Invandrare mördar svenskar och varandra för det är så man gör i deras hemland. Redigerad 8 april, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 Men herregud, det håller jag också med om, men man måste väl kolla på argumenten också och inte bara åsikterna. Invandrare mördar svenskar och varandra för det är så man gör i deras hemland. Äsch, argument schmargument. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Hej. Jag tänkte bara tipsa om min och Oskars blogg som vi skapade ihop nu idag. Jag skriver här endast för att kunna sprida den lite på internet. Vi skriver poesi som ingen tycker om. http://hybris.bloggspot.se är länken. Vi vill gärna ha respons. Tack på förhand. Jag vill även passa på att göra en offentlig ursäkt till Tackleberry som slösat två invites till eReplublic eller vad spelet heter på grund utav att jag råkade ge fel epost och sedan på grund utav epostproblem. Jag känner skam över att jag inte tog kontakt med dig förren idag angående det senare problemet. Det var väl allt ifrån mig. Puss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 26 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2008 Har startat en ny seriösare blogg nu kolla gärna in den! grabbhalva.blogspot.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Har startat en ny seriösare blogg nu kolla gärna in den! grabbhalva.blogspot.com Får kolla in den. Hur lägger man in en header btw? Är ny med att blogga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 (redigerad) Tihi, jag har också en blogg. http://permlid.blogspot.com/ Redigerad 9 augusti, 2008 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Jag har alltid funderat på en sak. När jag postar en video på min blogg genom embed-koden, så blir det lägre kvalité. Alltså, om man ser den på youtube kan man trycka på High quality men den visas automatiskt med låg kvalité på bloggen. Är det något man ändrar i koden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Febbos Skrivet 30 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2008 Första inlägget....Woho? My blogg metrobloggen.se/tipshornan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2008 Jag har alltid funderat på en sak. När jag postar en video på min blogg genom embed-koden, så blir det lägre kvalité. Alltså, om man ser den på youtube kan man trycka på High quality men den visas automatiskt med låg kvalité på bloggen. Är det något man ändrar i koden? Obs inte svar på frågan, men vad är länken till din blogg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2008 Skulle vilja tipsa om bloggen Wanted.. Nån svensk badboy som är jagad av polisen och allt där till. Han gömmer sig i Thailand och bloggar om det. Har inte hunnit läsa mer än två inlägg, men den är underbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 30 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2008 Gjorde en blogg, och skrev om hur dumma bloggare är. http://markkujuntunen.blogg.se/skithitochdit/?tmp=24212139 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2008 Skulle vilja tipsa om bloggen Wanted.. Nån svensk badboy som är jagad av polisen och allt där till. Han gömmer sig i Thailand och bloggar om det. Har inte hunnit läsa mer än två inlägg, men den är underbar. Fruktansvart hard to lasa utan åäö och with en salig mix of svenska and engelska. Merkky: klyshigt var ordet. Du är mer ointressant än blondinbella. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2008 Skulle vilja tipsa om bloggen Wanted.. Nån svensk badboy som är jagad av polisen och allt där till. Han gömmer sig i Thailand och bloggar om det. Har inte hunnit läsa mer än två inlägg, men den är underbar. Kan man välja någonstans så man slipper trycka "Läs mer.." överallt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 30 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2008 Fruktansvart hard to lasa utan åäö och with en salig mix of svenska and engelska. Merkky: klyshigt var ordet. Du är mer ointressant än blondinbella. Puss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2008 Merkky: klyshigt var ordet. Du är mer ointressant än blondinbella. Precis min tanke. Vem vill läsa en anti-bloggares blogg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2008 Precis min tanke. Vem vill läsa en anti-bloggares blogg? Helt ärligt, så hade jag bara lite att göra. Det är inget jag kommer att ta upp, och om det ens kommer ett inlägg till så kan ni börja fundera hur meningslöst liv jag har. Gillade bara ironin, gör en blogg för att skriva om dumma bloggare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 (redigerad) Drar upp den här tråden igen. Med en ny laptop känns bloggande nästan som ett måste! Har därför fortsatt med min gamla blogg innehållande skivrecensioner m.m. Kolla gärna in den. http://metrobloggen.se/adriansblocparty Känner att jag inte har fått upp stinget i skrivandet än... Redigerad 20 november, 2008 av Adriian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Alltså, de enda bloggar jag kan läsa är de där jag känner, eller åtminstone vet vem personen är... Det är så sjukt ointressant å veta vad randoms tycker om saker å ting.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Jag och okka har börjat att spela alfapet och lägga upp resultaten på vår fittblogg. Säg till om ni vill vara med någon gång! LÄNK HITTAR NI LÄNGRE UPP PÅ SIDAN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 HEJ1!!! minns ni min och oskars blogg?? den som vi kallar för "hybris!". nu är dagen som alla har väntat på kommit:::::::::::::::::::: mitt sista inlägg!!! http://hybris.bloggspot.se/2008/11/23/regn...sjalvmordsbrev/ läs "mitt sista självmordsbrev" NU och sluta oroa er för framtida bloggningar ifrån min sida!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts