emo Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Ur METRO Blondinbellas pappa: Skolan borde betala Stjärnbloggaren blondinbella, 17, tjänar miljoner på sin blogg genom att annonsera och "tipsa" om olika produkter. Men hennes pappa ville att även dotterns gymnasieskola skulle betala. Den nämns ju i hennes blogg. Men rektorn på Jensen gymnasium i Stockholm, Viktoria Wallin, vill inte betala Isabella Löwengrip. -'Vi kan naturligtvis inte betala en elev för att marknadsföra skolan, det är ett helt absurt förslag', säger hon till dagens media.se. Metro har sökt pappan utan resultat. Hennes farsa förtjänar en kick in the balls... imo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Hennes farsa förtjänar en kick in the balls... imo ...och alla som läser folks bloggar. Skaffa er ett intressant liv så slipper ni läsa om andras ointressanta liv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 (redigerad) ...och alla som läser folks bloggar. Skaffa er ett intressant liv så slipper ni läsa om andras ointressanta liv... Aj hörd dat Redigerad 28 mars, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Jag bloggar aldrig, läser inte andras bloggar -Varför? Slöseri med tid. Begriper mig inte på folk som ska skriva om sin vardag, om sin klädsel mm på INTERNET. De kan man skriva i sin dagbok eller berätta för kompisarna. VÄRLDEN KOMMER GÅ UNDER. Nu förtiden sköts de mästa via en dator: räkningar, internetbank, chatt, dagbok, beställningar.. Snart kommer allt styras av datorer.. Vart är vi på väg? In i framtiden naturligtvis, men de är latheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Jag bloggar aldrig, läser inte andras bloggar -Varför? Slöseri med tid. Begriper mig inte på folk som ska skriva om sin vardag, om sin klädsel mm på INTERNET. De kan man skriva i sin dagbok eller berätta för kompisarna. VÄRLDEN KOMMER GÅ UNDER. Nu förtiden sköts de mästa via en dator: räkningar, internetbank, chatt, dagbok, beställningar.. Snart kommer allt styras av datorer.. Vart är vi på väg? In i framtiden naturligtvis, men de är latheten. Visa ord från en vis man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Hmmm. Det här med bloggandet har väl blivit lite... vad ska man säga.. Överdrivet? näe nåt bättre ord. uttjatat känns inte rätt det heller. Iaf.. Det är *Något passande* iom att alla, ALLA som jobbar på tidning har en egen blogg. Och nu har ju även hälften av alla på TV en blogg om inte fler. Visst är det helt ok att dom har bloggar men det står ju inte aaaaaaaallt för mycket intressant i de flesta. Värsta är väl han på kanal 9 som fått sig en blogg nu om elitserien. Den heter "*namn* elaka Blogg"... Känns som att det är lite för inne att vara arg o bitter o klaga på allt.. :/ Jag har en egen blogg men den är väl inte mycket o skryta med.. ifrågasättande av livets alla gåtor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 (redigerad) Idag startade vårt korplag, FC Fruktstund (tack Kebab), sin blogg. http://www.gtasajten.com/uploads/emoticons/default_mf_doof.gif' alt=':mf_doof:'> Om någon är intresserad finns bloggen här! Redigerad 1 april, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Idag startade vårt korplag, FC Fruktstund (tack Kebab), sin blogg. Om någon är intresserad finns bloggen Åh, underbar! Verkligen underbar. Den ska jag absolut följa. Jag ser Vinnie klart som en korvspad förresten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Jag har en egen blogg men den är väl inte mycket o skryta med.. ifrågasättande av livets alla gåtor. Såna bloggar är om möjligt ännu mer ointressanta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Åh, underbar! Verkligen underbar. Den ska jag absolut följa. Jag ser Vinnie klart som en korvspad förresten Haha, tack, vad snäll du är. Vi får se om vi lyckas hålla samma kvalité i framtiden då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Jag ser Vinnie klart som en korvspad förresten Och du gillar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Och du gillar det Oh yes I do, I love it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Idag startade vårt korplag, FC Fruktstund (tack Kebab), sin blogg. Om någon är intresserad finns bloggen Den verkar perfekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Såna bloggar är om möjligt ännu mer ointressanta. Cooooould be the reason why I left the adress out of this... Det står bara en massa känslomässigt tjafs som jag behöver få ur mig o det är väl typ 10-15 av mina vänner som ens har tillgång till den.. Och ärligt talat så känns det tråkigt o blogga.. Alla gör det.. Man vill ju va Emo o annorlunda.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Åh, vilka resonemang, vilka bländande jämförelser! Sen när gjordes "alla" pälsar på avrakad päls? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 (redigerad) Sluta, ärligt, du får inte visa sånt där. Nog är hon unik allt, den jävla idioten. Usch. "svar: nej jag är inte dum. Jag är inte lurad. Jag VET hur det går till... man flår dom. Det visste jag från början. Men man kan också raka bort håret om ni inte visste det." Yeah right. Redigerad 2 april, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Åh, vilka resonemang, vilka bländande jämförelser! Sen när gjordes "alla" pälsar på avrakad päls? Hahaha! Åååh, satan. Hon tar blondinpriset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Klart, dom betalar 10 kinesbarn att sitta och limma dit vartenda hårstrå på en bit läder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 (redigerad) Själv fnissade jag åt den här bloggen. Trodde att jag hade postat den här tidigare, men tydligen så var det i Humortråden... Tjena mooselovers! Redigerad 2 april, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Visa ord från en vis man. Hans inlägg är ju snudd på högklassig poesi. "Vart är vi på väg? In i framtiden naturligtvis, men de är latheten." Japp, det stämmer. De är latheten. http://img.flashback.info/images/smilies2/yes.gif Idag startade vårt korplag, FC Fruktstund (tack Kebab), sin blogg. Om någon är intresserad finns bloggen Meh. Vad är det där för larviga gettofasoner? Yo wiggas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts