Wallsten82 Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 Vilka nymodigheter tycker ni är bäst jämfört med förra GTA?? Av de ni känner till genom olika siter såklart = Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 Va? Håller med till 100%!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 Grafiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 Tror jag förstår nu trots dåligt namn på tråden och dålig inledning. Klättra i stegar, plus 10000000 andra saker som bowling och MP3 i mobilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 17 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 (redigerad) Tror jag förstår nu trots dåligt namn på tråden och dålig inledning. Klättra i stegar, plus 10000000 andra saker som bowling och MP3 i mobilen. Vad var det för fel på namnet och inledningen?? Jag tycker det är klockren svenska iallafall = Det blir inte mycket tydligare än så... Va? Redigerad 17 mars, 2008 av Wallsten82 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 Vad var det för fel på namnet och inledningen?? Jag tycker det är klockren svenska iallafall = Det blir inte mycket tydligare än så... "Vilka?" är inte så bra trådtitel enlig mig i alla fall... Om jag nu ska svara på frågan så blir det alltför svårt att räkna upp nåt, finns så otrolitg mycket nytt. Att hela spelet blir så mycket mer realistiskt och allt som hör därtill, det är väl ändå ganska bra svar på frågan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 Euphoria Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 Hur ska man kunna jämföra nymodigheter (alltså nya saker) med äldre gtaspel? =// verkar vara en trevlig fysik i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 Hur ska man kunna jämföra nymodigheter (alltså nya saker) med äldre gtaspel? =// Precis som han skriver; "Av de ni känner till genom olika siter såklart = "...... Ändrar titel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 Euphoria Absolut! Hur kunde jag glömma det! Ska bli kul med riktig fysik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 22 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 Euphoria Vad är det?? Jag vet vad eufori är men det är inte samma sak,slog upp det och Euphoria är ett programspråk. Men jag fattade ingenting,så en förklaring hade varit på sin plats = Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 Vad är det?? Jag vet vad eufori är men det är inte samma sak,slog upp det och Euphoria är ett programspråk. Men jag fattade ingenting,så en förklaring hade varit på sin plats = Info på engelska YT: [youtube-old]Ae3fgj2x1aI[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Info på engelska YT: [youtube-old]Ae3fgj2x1aI[/youtube-old] Finns en till sån video, för er som inte sett. [youtube-old]vbLJHY-hXMA[/youtube-old] Men är det verkligen från IV? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Finns en till sån video, för er som inte sett. [youtube-old]vbLJHY-hXMA[/youtube-old] Men är det verkligen från IV? Nej, den visar bara vad som är möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 24 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Absolut! Hur kunde jag glömma det! Ska bli kul med riktig fysik! Har det inte varit det i de gamla spelen då?? Utvecklingen går ju framåt (vore väl fan annars), men är fysiken så mycket bättre i den nya?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 (redigerad) Har det inte varit det i de gamla spelen då?? Utvecklingen går ju framåt (vore väl fan annars), men är fysiken så mycket bättre i den nya?? Jo verkligen. Jag tycker också att riktig fysik är att npc's flyger platt över bilen när man kör över dem. Eller flyter i luften. DET! kallar jag riktig fysik. Klart fysiken är mycket bättre i GTA IV. Om du menar bil-fysiken så har den klart varit ganska bra innan men jag snackar om hur människorna rör sig och reagerar. Redigerad 24 mars, 2008 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 25 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Jo verkligen. Jag tycker också att riktig fysik är att npc's flyger platt över bilen när man kör över dem. Eller flyter i luften. DET! kallar jag riktig fysik. Klart fysiken är mycket bättre i GTA IV. Om du menar bil-fysiken så har den klart varit ganska bra innan men jag snackar om hur människorna rör sig och reagerar. Jag menar faktiskt ingen speciell fysik,jag undrade bara vilka nya grejer alla GTA fans såg fram emot,och vilka ni såg fram emot extra mycket. Har förstått att tekniken är det en hel del som är nyfikna på och ser fram emot. Själv är jag inte insatt i det tekniska,men jag förväntar mig att bli mind blowed när jag spelar det för första gången,och sen ett par månader till hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Euphoria står ju högst på listan, att kasta ut folk från tak och köra på människor. Sen ska jag absolut flyga genom vindrutan innan jag börjar spela handlingen. Sen, klättrandet. Jaoaoa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts