StellHell Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 En Carl von Linné-sedel är kanske lite saftigt med tanke på att många här är studerande med kanske inte allt för god ekonomi, men å andra sidan så får väl antagligen ett högre pris folk att verkligen tänka efter innan de byter namn, och så stödjs ju forumekonomin. Själv tycker jag runt 70-80 spänn låter ok... Vi ska ju motarbeta namnbyten, speciellt om man kommer att kunna byta själv. Det ska kosta att ändra om manväl har bestämt sig för det. Kostar det 100:- kommer det inte bli en massa onödiga namnbyten som senare rewarpar tillbaka till namnet dom hade i början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Det hade varit ganska roligt, om än något förvirrande, med ett system där man för säg 200kr kunde byta namn på andra medlemmar. http://img.flashback.info/images/smilies2/grin.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Det hade varit ganska roligt, om än något förvirrande, med ett system där man för säg 200kr kunde byta namn på andra medlemmar. http://img.flashback.info/images/smilies2/grin.gif Lol! Hmm, Henkibojj känns lite störande, men det är ju en hatkärlek till mitt nick jag pratat om förr... bör man behålla eller byta innan det börjar kosta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Lol! Hmm, Henkibojj känns lite störande, men det är ju en hatkärlek till mitt nick jag pratat om förr... bör man behålla eller byta innan det börjar kosta? Behålla. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Lol! Hmm, Henkibojj känns lite störande, men det är ju en hatkärlek till mitt nick jag pratat om förr... bör man behålla eller byta innan det börjar kosta? tycker nästan du borde byta till henki eller kanske henki och något annat bakom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Lol! Hmm, Henkibojj känns lite störande, men det är ju en hatkärlek till mitt nick jag pratat om förr... bör man behålla eller byta innan det börjar kosta? Henkibåjj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Lol! Hmm, Henkibojj känns lite störande, men det är ju en hatkärlek till mitt nick jag pratat om förr... bör man behålla eller byta innan det börjar kosta? HenkiBojBoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 (redigerad) Behålla. =) tycker nästan du borde byta till henki eller kanske henki och något annat bakom. Jo, Henki är väl det troligaste. Men det låter ju så finskt! (No offense, Umberto!) Henkibåjj. Aiieh! HenkiBojBoj. AIIIEIIEEHHHH!!!! Redigerad 14 april, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 (redigerad) Jo, Henki är väl det troligaste. Men det låter ju så finskt! (No offense, Umberto!) None taken, jag hatar det jävla språket. Henki=Ande btw. http://img.flashback.info/images/smilies2/yes.gif -- The Incredible Henk. Hencus Incredlibus. Redigerad 14 april, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 (redigerad) None taken, jag hatar det jävla språket. Henki=Ande btw. http://img.flashback.info/images/smilies2/yes.gif -- The Incredible Henk. Hencus Incredlibus. Säkert. Det betyder säkert " rövherpes " eller nåt annat trevligt Nä, nu gled vi ifrån ämnet. Ursäkta. Redigerad 14 april, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Lol! Hmm, Henkibojj känns lite störande, men det är ju en hatkärlek till mitt nick jag pratat om förr... bör man behålla eller byta innan det börjar kosta? Det är ju en självklarhet att du ska behålla Henkibojj, det är ju din identitet här på forumet! Man skulle inte känna igen dig på samma sätt längre om du bytte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 (redigerad) Säkert. Det betyder säkert " rövherpes " eller nåt annat trevligt Nä, nu gled vi ifrån ämnet. Ursäkta. Vafalls? Tror du jag sitter här och ljuger eller vad? Henki betyder ande, anda och liv på finska, no discussion. Ojee, back on van der töpic dann. Redigerad 14 april, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Vafalls? Tror du jag sitter här och ljuger eller vad? Henki betyder ande, anda och liv på finska, no discussion. Ojee, back on van der töpic dann. http://lexin.nada.kth.se/sve-fin.html Det stämmer om ni söker, tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 (redigerad) Jag vill se kicken byta till kikkeli! Eller hur Umberto? Eller hur? Eller hur? *Peta i sidan med armbågen.* Redigerad 14 april, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Jag vill se kicken byta till kikkeli! Eller hur Umberto? Eller hur? Eller hur? *Peta i sidan med armbågen.* Ja! Kom igen nu kicken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Kicken kommer inte att bli glad när han ser det här, nu måste han köpa en ny dörr igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Kicken kommer inte att bli glad när han ser det här, nu måste han köpa en ny dörr igen. Hahaha! Pure win! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Kicken kommer inte att bli glad när han ser det här, nu måste han köpa en ny dörr igen. Vad har jag nu missat? Kicken borde byta till Kriston (Någon jävel kanske fattar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 (redigerad) Vad har jag nu missat? Har för mig att kicken slagit sönder en dörr någon gång. Redigerad 14 april, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Vad har jag nu missat? Kicken borde byta till Kriston (Någon jävel kanske fattar) http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=975831 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts