eminem33 Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 fuck har inte pixel shader 2.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 fuck har inte pixel shader 2.0 Intresseklubben antecknar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 Team fortress 3? funkar för mig Ser ut att bli ett riktigt underhållande spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 fuck har inte pixel shader 2.0 Om du inte ens har 2.0 så är det väl dags att uppgradera stenen som står där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 fuck har inte pixel shader 2.0 Men what's the fucking problem huh? Det är väl bara att skaffa lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
päronpung Skrivet 2 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2008 äkta eller inte ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 2 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2008 äkta eller inte ? Var kommer du om du trycker till "here"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 2 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2008 äkta eller inte ? Den verkar äkta, kollar man på FB finns det massa folk som fått massa beta-nycklar. Känn dig lyckligt lottad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2008 (redigerad) äkta eller inte ? Har fått det också, men jag visste redan att jag hade en beta-nyckel, haft sen i juni, kolla efter ett mail från QABoss, där hittar du din beta-nyckel och instruktioner. Men, ja, det är äkta. Redigerad 2 augusti, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 2 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2008 Någon som inte har tid/kan spela betan och vill ge mig en beta nyckel? Lol. Worth a try! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2008 Vet nån vart man kan få tag i en beta nyckel? Eller lottar dom bara ut några? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 3 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2008 Vet nån vart man kan få tag i en beta nyckel? Eller lottar dom bara ut några? Varför frågar du så mycket grejer hela tiden? Det är inte så svårt att googla, men nu är jag snäll och svarar på din fråga. Du kunde skriva upp dig för en betakey förut, och nu lottas dom ut till dom som skrivit upp sig för att vara med i utlottningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
päronpung Skrivet 3 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2008 Har fått det också, men jag visste redan att jag hade en beta-nyckel, haft sen i juni, kolla efter ett mail från QABoss, där hittar du din beta-nyckel och instruktioner. Men, ja, det är äkta. men jag har ju inte fått nåt mail därifrån förutom välkomstmailet, hur skickar jag efter ett nytt då ? ): Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2008 men jag har ju inte fått nåt mail därifrån förutom välkomstmailet, hur skickar jag efter ett nytt då ? ): Kolla på QABoss om ditt account är aktiverat så du kan se alla forum, då borde du kunna kontakta någon så de skickar ett nytt mail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
päronpung Skrivet 3 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2008 (redigerad) Kolla på QABoss om ditt account är aktiverat så du kan se alla forum, då borde du kunna kontakta någon så de skickar ett nytt mail. så, har skickat ett mail till deras support nu, hoppas verkligen att jag får en key så jag har nåt att spela på lektionerna sen edit: fick nyss min key i mailen, klad hest Redigerad 4 augusti, 2008 av päronpung Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 Kul spel, är level 7. Synd att det blir så repetivt efter ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2009 När jag trycker på "Play now" så loggas jag ut! Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2009 Underbart spel, har kommit upp i nästan 30 h playtime >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2009 (redigerad) Fick igång det nyss! Skitroligt än så länge! Men hur får man valor points? Helt plötsligt efter 4 matcher hade jag 275 valor points. Är det för att jag levlat eller? Och vad är egentligen viktigast? Att ha många flaggor eller att döda fiender? Glöm det. Jag läste guiden på forumet Redigerad 19 september, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts