Ma__Cipriani Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 (redigerad) Qouad vs Godfather Utför den bästa Bump2precision, ej packer2bumps, Lycka till Ni har 1 vecka på er från och med idag att utföra denna utmaning, utför i valfritt spel. (Måndag den 31 mars) Redigerad 24 mars, 2008 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 ...RATSHIT. GLHF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 Det här ser spännande ut. Du väntar väl inte en vecka med att posta nästa, vill ju inte vänta 5 veckor på min match :/ kör upp alla driekt så vi får lite tempo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 (redigerad) Någon som vill förklara exakt vad utmaningen går ut på? Dvs. vad räknas som en av tre. Funkar t.ex bump-krail-grind? Redigerad 16 mars, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 16 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 (redigerad) Någon som vill förklara exakt vad utmaningen går ut på? Dvs. vad räknas som en av tre. Funkar t.ex bump-krail-grind? Jo sånt funkar också EDIT: \\ APB, MaCi glömde att logga ut från sin andvändare Redigerad 16 mars, 2008 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 Åh, jädrar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 posta dom andra matcherna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 posta dom andra matcherna Jaa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 Sluta spamma sönder våran tråd nu Sitter fortfarande och planerar något stunt jag kan tänkas klara av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 *Spam spam* Jag hejar på... Bäste man! Snälla må bäste man vinna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 *Spam spam* Jag hejar på... Bäste man! Snälla må bäste man vinna! Då måste du mena mig, eftersom Gof fortfarande bara är en liten pojke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Hur går det, landat något än? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Hur går det, landat något än? =) Nej, försöker fortfarande komma på något stunt jag faktiskt kan klara av. Då inte en spot, utan en kombination. Möjligt att det inte kommer något härifrån, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 21 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Det är bara att kämpa på, deadline på söndag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 23 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Deadline idag, hoppas att ni landat någonting grabbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 (redigerad) Nope. Har svårt att komma på något stunt att göra och eftersom att jag aldrig under tiden jag stuntade relativt ofta inte skulle klarat de varianterna ni tipsade om är jag ganska säker på att jag inte gör det nu. Är helt bombsäker på att den skulle funka, men precis som Kebab sa är det lite över GTAsajten-nivå. Gof. har varit iväg för att fia påsken, så vi får se om han har något på lager. Annars får ni avgöra hur vi gör med det här. Redigerad 23 mars, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 23 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Nope. Har svårt att komma på något stunt att göra och eftersom att jag aldrig under tiden jag stuntade relativt ofta inte skulle klarat de varianterna ni tipsade om är jag ganska säker på att jag inte gör det nu. Är helt bombsäker på att den skulle funka, men precis som Kebab sa är det lite över GTAsajten-nivå. Gof. har varit iväg för att fia påsken, så vi får se om han har något på lager. Annars får ni avgöra hur vi gör med det här. Jag känner att denna utmaning må vara väldigt svår och att jag själv inte skulle kunna klara av att hitta ett sådant stunt inom en vecka, plus att sedan skall man ju landa det.. Jag skulle faktiskt kunna lotta en ny, enklare utmaning till er och ge er en vecka till om det går bra för er andra, om GF kan gå med på det med. Kom med reflekteringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Jag känner att denna utmaning må vara väldigt svår och att jag själv inte skulle kunna klara av att hitta ett sådant stunt inom en vecka, plus att sedan skall man ju landa det.. Jag skulle faktiskt kunna lotta en ny, enklare utmaning till er och ge er en vecka till om det går bra för er andra, om GF kan gå med på det med. Kom med reflekteringar. Reflektioner* Klantigt att ta med den utmaningen då, men få vi en ny så ska jag försöka få med _något_ i alla fall. Lov nu ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 23 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Klantigt att ta med den utmaningen då ää håll käften Tänkte lite FÖR kreative bara Eftersom ingen av er har landat något, ger jag er en ny utmaning. Kolla första posten. (Strax) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 ää håll käften Tänkte lite FÖR kreative bara Eftersom ingen av er har landat något, ger jag er en ny utmaning. Kolla första posten. (Strax) 1 timme senare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts