Tweak Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 Alltså det var ett exempel, Men om vi gör trådar om varenda spel så blir det jobbigt att läsa alla andra trådar.. men men, Ehum. Back to topic. Idiot. Kom tillbaka den dagen det är turneringar i varenda spel. Det är bara mysigt, mer forumkänsla med alla gemensamma turneringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 Idiot. Kom tillbaka den dagen det är turneringar i varenda spel. Det är bara mysigt, mer forumkänsla med alla gemensamma turneringar. Hear ya brother!!! Älskar att spela med alla gtasajtare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 (redigerad) Hmm... Måste man ha Gamespy program så skippar jag detta för jag litar inte på dom... Kommer ihåg en sak för längesedan där jag fick spyware och virus ifrån det så skippar det! Alltså Gamespy kan du lita på det gör så du kan komma mot servers lättare. Du kan vara 100% säker har haft Gamespy utan några virus varningar etc. Redigerad 15 mars, 2008 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 Fixade just hem spelet, ska prova det i morgon. kanske är på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 (redigerad) Hmm... Måste man ha Gamespy program så skippar jag detta för jag litar inte på dom... Kommer ihåg en sak för längesedan där jag fick spyware och virus ifrån det så skippar det! Hah, är absolut inget fel på Gamespy/Fileplanet's programvara, är en stor respekterad sida som används utav många, så är knappast det programmets fel, möjligtvis att du inte laddat hem det från deras sida och nån annan tjomme lagt in virus i filen. Lite OT men: Är även på ifall någon vill spela annars också, bara adda min MSN (Profile ) Redigerad 15 mars, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 Versionen av Deer Hunter måste vara fint och lagligt inhandlad gissar jag på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 (redigerad) Jag är lätt med, Jägaren IRL vettu EDIT: Regler: Att inte spawna nära varandra? Sabotage = diskvalificering? Bara idé på några bra regler. Sen är det väll inte sagt att man inte får smyga sig in på andras mark och knäppa ett och annat djur? Här har vi en gammal goding BTW: [youtube-old]9eeKSBVfUTQ[/youtube-old] Redigerad 16 mars, 2008 av R8N Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 Versionen av Deer Hunter måste vara fint och lagligt inhandlad gissar jag på? Nepp du kan uppdatera fast du har buskversion. Sen är det väll inte sagt att man inte får smyga sig in på andras mark och knäppa ett och annat djur? Du menar att man inte får smyga till en annan person och skjuta djuret som den personen försöker döda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 (redigerad) Du menar att man inte får smyga till en annan person och skjuta djuret som den personen försöker döda? Alltså, vi vet inte villken map. Vi vet inte om man får röra sig eller bara sitta still. Hur ska jag kunna svara på det? Till iweX: Bara för att spelet inte passar dig så betyder det inte att du kan klaga på folk och påstå att dom gör fel i att starta en turnering i ett spel som inte passar dig. Jag ska ge dig ett råd, om det inte passar dig så håll istället käften för glädje förstörare uppskattas inte här. Tillbaks till topicen Redigerad 16 mars, 2008 av R8N Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 (redigerad) Funderar på om vi ska ta Utah banan och några till. Så kör vi väl 2-3 rundor sen lägger vi ihop poängen den som har minst åker ut. Btw. SAvenom vad hete du på Gamespy Comrade råka trycka bort Redigerad 16 mars, 2008 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 Då vill jag vara med =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 (redigerad) Då vill jag vara med =) Georgia FFS! White tail! EDIT: Vad du än väljer hoppas att du tar rut! Redigerad 16 mars, 2008 av R8N Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 Nån som vill köra lite nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 (redigerad) Nån som vill köra lite nu? Kan hänga på har du Xfire eller nåt sånt? Btw kan ja säga att 16 personer MAX går att vara med. Eftersom 16 slots är det högsta. Så vi ahr 8/16 som ska vara med Redigerad 16 mars, 2008 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 Kan hänga på har du Xfire eller nåt sånt? Btw kan ja säga att 16 personer MAX går att vara med. Eftersom 16 slots är det högsta. Så vi ahr 8/16 som ska vara med Skicka PM med din msn så kan vi snacka där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Så nu är det bara skippa turneringen^^ Så nu är det bara skippa turneringen^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Det börjar närma sig nu har ni förslag på tid den 5/4? Och det är inte försent att anmäla sig ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2008 Vilken tid idag ska vi köra? Posta snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts