Jump to content

GTAsajtens Hunting Turnering

SilentViper
 Share

Recommended Posts

Alltså det var ett exempel, Men om vi gör trådar om varenda spel så blir det jobbigt att läsa alla andra trådar.. men men, Ehum. Back to topic.

Idiot. Kom tillbaka den dagen det är turneringar i varenda spel. Det är bara mysigt, mer forumkänsla med alla gemensamma turneringar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Hmm... Måste man ha Gamespy program så skippar jag detta för jag litar inte på dom... Kommer ihåg en sak för längesedan där jag fick spyware och virus ifrån det så skippar det!

Alltså Gamespy kan du lita på det gör så du kan komma mot servers lättare. Du kan vara 100% säker har haft Gamespy utan några virus varningar etc.

Redigerad av agent47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm... Måste man ha Gamespy program så skippar jag detta för jag litar inte på dom... Kommer ihåg en sak för längesedan där jag fick spyware och virus ifrån det så skippar det!

Hah, är absolut inget fel på Gamespy/Fileplanet's programvara, är en stor respekterad sida som används utav många, så är knappast det programmets fel, möjligtvis att du inte laddat hem det från deras sida och nån annan tjomme lagt in virus i filen.

Lite OT men: Är även på ifall någon vill spela annars också, bara adda min MSN (Profile :rolleyes:)

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är lätt med,

Jägaren IRL vettu :)

EDIT:

Regler:

Att inte spawna nära varandra?

Sabotage = diskvalificering?

Bara idé på några bra regler. :wub:

Sen är det väll inte sagt att man inte får smyga sig in på andras mark och knäppa ett och annat djur? :):rolleyes:

Här har vi en gammal goding BTW:

[youtube-old]9eeKSBVfUTQ[/youtube-old]

Redigerad av R8N
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Versionen av Deer Hunter måste vara fint och lagligt inhandlad gissar jag på?

Nepp du kan uppdatera fast du har buskversion.

Sen är det väll inte sagt att man inte får smyga sig in på andras mark och knäppa ett och annat djur?

Du menar att man inte får smyga till en annan person och skjuta djuret som den personen försöker döda?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du menar att man inte får smyga till en annan person och skjuta djuret som den personen försöker döda?

Alltså, vi vet inte villken map. Vi vet inte om man får röra sig eller bara sitta still. Hur ska jag kunna svara på det? :rolleyes:

Till iweX:

Bara för att spelet inte passar dig så betyder det inte att du kan klaga på folk och påstå att dom gör fel i att starta en turnering i ett spel som inte passar dig.

Jag ska ge dig ett råd, om det inte passar dig så håll istället käften för glädje förstörare uppskattas inte här.

Tillbaks till topicen :)

Redigerad av R8N
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...